erlendo89 Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Skulle gjort en engelsk oppgave til i morgen, 3 sider skjønnlitteratur. Gjorde ferdig oppgaven, men la buksa med minnepennen i lomma i vaskemaskinen. Gleder meg til å forklare det i morgen! Ingen vits i å starte nå, får vel heller bare overleve med en anmerkning. Nice try, sier lærern da
Romis Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Skulle gjort en engelsk oppgave til i morgen, 3 sider skjønnlitteratur. Gjorde ferdig oppgaven, men la buksa med minnepennen i lomma i vaskemaskinen. Gleder meg til å forklare det i morgen! Ingen vits i å starte nå, får vel heller bare overleve med en anmerkning. Nice try, sier lærern da Akkurat det jeg tror hun kommer til å gjøre. Får vel som sagt gå med en anmerkning. Orker ikke å gjøre alt på nytt.
Romis Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Skolen bruker Fronter.com, la den også opp der, men det ser ut til at Fronter.com eter opp alt som blir lastet opp på sida.
Slimda Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Jeg skulle egentlig prøvd å sove for en halvtime siden. En halvtime siden gikk jeg til toalettet. På veien dit hørte jeg et "dunk". Tenkte ikke noe mer over det. Når jeg kom tilbake til rommet mitt, var der en katt. "Great". Så får jeg jaget katten ut av huset. Så går jeg til kjøkkenet, tar anti-allergi-pillen min samt et glass vann, og går å legger meg. Skrur av lyset, kryper under dyna, og... *dunk*... Samme katta... Ut vinduet med den, lukke vinduet... Og de siste 20 minuttene nå, har den prøvd å klatre opp vindusruten min, og bare sklidd ned. (skråtak) Ikke nok med det... Nå begynner det å klø noe fryktelig i nesa... Why me...
Romis Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 (endret) I was born in Mosselbaai, on the Western Cape of South Africa, I was raised in a wealthy white family, and I am the 3rd generation in South Africa. I grew up in a town called Bailly, and all my friends were white. One day when we were outside playing in my backyard, we heard the police driving by really fast, we jumped the fence on the north of my backyard, and ran towards the point where people were gathering, a police banner was blocking our way, letting us know the police were taking care of a little more serious business than usual. Haha, hater teksten min, vet ikke om det er riktig sjanger engang. Noen som har noen kommentarer om teksten? Det er altså starten. Endret 9. mars 2010 av Romis
Romis Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Ok, takker, skal ordne det nå. We heard the police driving by really fast, we jumped the fence on the north of my backyard, and ran towards an abandoned buildingsite, were police had been gathering, people and local reporters emerged from black cars with tinted windows.
Gjest Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Bare meg, eller er forumet ekstremt treigt? Ikke bare deg.
Romis Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Bare meg, eller er forumet ekstremt treigt? Veldig treigt på denne enden.
Latias Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 I was born in Mosselbaai, on the Western Cape of South Africa, I was raised in a wealthy white family, and I am the 3rd generation in South Africa. I grew up in a town called Bailly, and all my friends were white. One day when we were outside playing in my backyard, we heard the police driving by really fast, we jumped the fence on the north of my backyard, and ran towards the point where people were gathering, a police banner was blocking our way, letting us know the police were taking care of a little more serious business than usual. Haha, hater teksten min, vet ikke om det er riktig sjanger engang. Noen som har noen kommentarer om teksten? Det er altså starten. En setning skal ikke være like lang som et avsnitt. Hvilken sjanger skulle det være, btw?
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Yay. Etter at jeg trodde at jeg omsider hadde fått ordna opp med NAV og mitt krav til sykepenger i dag, så viste det seg etter å ha snakka med mamma om det, at de også må ha med lønns- og treksoppgave for da jeg var lærling også. Ikke bare nåværende arbeidsplass som de sa på NAV. Jeg som trodde at nedrakkinga på NAV bare var opphypet. Først da jeg leverte sykemeldingspapirene spurte jeg om det var noe mer de trengte, så fikk jeg til svar om at det ikke var det. I dag omsider ringte jeg og etterlyste litt info om hvor mye jeg får, så fikk jeg vite at de ventet på flere papirer, uten at jeg hadde fått beskjed om papirene de manglet. Så spurte jeg nok en gang om det var noe mer de trengte og prøvde å etterlyse mer info uten hell. Også etter å ha levert papirene, fikk jeg vite at jeg helst skulle ha gått gjennom et annet NAV-kontor. Spurte nok en gang etter mer info uten hell også til det førstnevnte her i innlegget. Så da blir det telefoner og besøk til lærlingekontoret i morgen også. De aller fleste som har vært innom systemet vet vel at sytet er som vanlig, men for en gangs skyld var jeg faktisk litt optimistisk vedr. sykepengene og alt det der. Plutselig ser jeg sammenhengen mellom alkoholisme og NAV.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Jess. Det fikk vel nok av klageposter som omhandlet NAV. Skjedde akkurat idet jeg trykket på "Post".
Deadringer Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Jeg som trodde at nedrakkinga på NAV bare var opphypet. Nei, nei, Nav er virkelig så ille som alle sier de er. Må være den mest katastrofalt dårlige statsstyrte "bedriften" i hele kongeriket. Nav er verre enn NSB. Det sier bra mye.
After Dark Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Var treigt her og isted. Får ta en øl til, lage nattmat og rydde litt. Var ikke mye aktivitet her.
Nopros Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Hva i all verden tenkte jeg på da jeg begynte å pisse med snabben i venstre hånd? Katastrofalt..
Anbefalte innlegg