MrLeftfield Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Gleder meg sånn til sommeren. Deilig når man går ut om morgenen og det er litt kjølig og fuktig med dugg på gresset, og så kommer sola opp og allt er bare kos +11111
Eplefe Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Nikka: Litt sent svar, men jeg må +1-e på at du overså punktet om vinterdepresjoner. Yeah, well. Streetcar named desire! \o
After Dark Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Værste var høsten 1999. Regnet jo 90 dager i strekk. Den høsten husker jeg godt, makan til regn. Og metrologene som gnålte om diverse teorier som gikk ut på at det skulle regne så og så mye mer de neste årene, Glad det ikke slo til.
Datasmurf Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Streetcar named desire! \o Fantastisk film! Jeg har lyst til å se stykket / musikalen. ^^ Oh well, Mathias Faldbakken = awesome! Trilogien hans om skandinavisk misantropi er herlig! Klarer faen ikke legge fra meg den siste, og gruer meg til jeg har lest den ut. Lurer på å lese de på nytt, just for the fun of it ^^
Aleks Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Snø er gøy i starten. Så går jeg lei. hvor er du fra ? Litt seint svar men men. Orginalt fra Fetsund utenfor Lillestrøm. Nå går jeg på vgs i Telemark.
Datasmurf Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Ooh, fra Fet? Jeg kjenner / kjente to jenter som kom derifra en gang ^^
Aleks Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Kult, alder navn? Pm om du føler det er usikkert å legge ut her
Berniy Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Argh Jeg hater lærere som sperrer Internett, får ikke loke
Nopros Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Nå skal jeg ta en Franks litt potetgull og sette på Alien Chips uten noe å drikke til? Jo, Franks våren og sommern <3 Blomsten og bien <3 Jeg drømte om sommeren i natt. Sov ute i et hull i snøen, attpåttil var det hull i soveposen min. Det var 20 minus ute, ganske kaldt.
Natrich Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Argh Jeg hater lærere som sperrer Internett, får ikke loke Det er en god grunn for det, du må følge med i timene. Legg inne en innsats nå så får du valgfriheten etterhvert.
After Dark Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Du var jo selv her under timen i går. Nå skal jeg ta en Franks litt potetgull og sette på Alien Chips uten noe å drikke til? Jo, Franks Hva slags drikk er det? Jeg er forøvrig på min andre Red Bull nå.
Nopros Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 (endret) Franks er en sykt billig og god energidrikk, fås kjøpt på halvlitere. Tror de har sånn to for 10 SEK tilbud rundt om i Sverige. Liker Franks mye bedre en Red Bull. Takk til Cypheron som anbefalte den Endret 9. mars 2010 av Nopros
After Dark Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Så faktisk ut som en ølboks utenom skriften da. Ble fristet til å ta noen øl nå. Glimti: Jaja Men gir råd uansett Ikke prøv å nekt. Er det det samme du gjør nå?
Nopros Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Så faktisk ut som en ølboks utenom skriften da. Ble fristet til å ta noen øl nå. Ja, pappa går alltid på den hvis han ser meg med en boks
Natrich Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Glimti: Jeg nekter ikke. Nå har jeg siste time. Vi har fått noen oppgaver men de er gjort ferdig
After Dark Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Så faktisk ut som en ølboks utenom skriften da. Ble fristet til å ta noen øl nå. Ja, pappa går alltid på den hvis han ser meg med en boks Da må du bare lære å sjangle litt så blir det enda mer troverdig. :!: Glimti: Jeg nekter ikke. Nå har jeg siste time. Vi har fått noen oppgaver men de er gjort ferdig Så hvem er du til å gi råd da? :!:
Bytex Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Er så morsomt å høre facebook-slaver si "Herrguuud hvis du ikke er på FACE har du faen meg ikke noe liiiiiiiiv altså". Mens for 2 år siden fantes ikke facebook. Hva slags liv hadde de da isåfall?
Sondre Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Er så morsomt å høre facebook-slaver si "Herrguuud hvis du ikke er på FACE har du faen meg ikke noe liiiiiiiiv altså". Mens for 2 år siden fantes ikke facebook. Hva slags liv hadde de da isåfall? Nettby og Blink cff azz <333
Anbefalte innlegg