L4r5 Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Tivoli. Bowling. Skøytebane. Det er mange valg egentlig. Prøv å unngå passive aktiviteter som film etc. Mye bedre når dere gjør noe sammen.
After Dark Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Nå er det snart biffnattmat her. Og gjør jeg noe mer blir det å ta noen øl og lese litt. Slenger vel innom igjen i morgen tidelig med et par Red Bull og et "God morgen".
Datasmurf Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Jeg er så lei. :| Kanskje jeg bare skal avslutte nå og fortsette i morra
Bytex Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 (endret) Hmz, har prøvd å sette meg inn i Combichrist sin katalog, men det er lite som engasjerer før "WTF is wrong with you people?". Get your body beat er jo en soleklar hit. Virker som Andy bare skrudde på max vreng på skivene før, blir for ensformig å høre på. Den "renere" lyden på skivene fra "WTF" og utover passer meg mye bedre. Hva sier du, smurf? Endret 9. mars 2010 av Bytex
dysfunctional Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Combichrist varmet opp før Rammstein-konserten.... For et dårlig band. Var ingenting som falt i smak.
Bytex Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 (endret) Jeg syns det motsatte, på ingen måte dårlig. Digger rytmene de to trommisene hamret ut, og at de støyet nesten like mye som Rammstein uten gitarer. Og rope-vokalen passet bra. De har gjort en STOR karriere rundt i industrial-miljøet. Endret 9. mars 2010 av Bytex
NikkaYoichi Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Tenk å ha første date her i forumkafeen... :!: Det som er skremmende er at det er overraskende mange som har hatt nettopp det. Jeg vil ikke vær våken nå, jeg vil sove litt til.
NikkaYoichi Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Ok, har det blitt et utbrudd av massespontandød blandt brukerne av DNFK?
Sondre Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Herlig å stresse som faen på morgenen for så å finne ut at skolen starter en time senere.
Berniy Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 God Morgen! Hva Skjer? http://www.youtube.com/watch?v=bcCBHMgZb4Q
kanin333 Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Tenk å ha første date her i forumkafeen... :!: Jeg snakka med kjæresten min første gang i forumkafeen
Kverulantus Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Til helgen blir det innkjøp av health og manapots til TG. I haz to survive!
Slimda Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Første date i forumkafeen. Noen som er interessert i en 23årig datanerd? Ikke det nei? Jaja, får lete andre plasser da.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Til helgen blir det innkjøp av health og manapots til TG. I haz to survive! De greiene er oppskrytt, spesielt healtpotion som smaker dritt. Hadde det med meg på TG i fjor, ikke verdt det. Men skal du på TG? Mener å huske at jeg hadde hørt rykter om at du ikke skulle.
Anbefalte innlegg