Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som en hjerne. Men kan være at det er godt ja

Som en hjerne. :!:

Dette frister mer:

:dribble::D

Det så bedre ut ja. Elsker biff, og stort sett alt som har med kjøtt å gjøre :)

Skrevet

Mikkel, man må vel ikke pugge så mange arter, holder vel med å kjenne til str på visse kjente fugler?

For all del, holder lenge med å vite HVA du kan skyte og hva som er freda. Da blir alt enklere. Men spørsmålet mitt er, HVORFOR så mange arter? F.eks måke. Fikk spørsmål om hva som kjennetegner måker og da svarte jeg bare "De ødelegger sommern, driter overalt og eter søppel". Lærern lo og sa at jeg kunne si det slik... :lol:

Skrevet

HEI HEI! Kan noen forklare meg hvorfor det finnes 450.000 forskjellige fuglearter jeg må pugge? Og hvem faen bryr seg om at det finnes ørten forskjellige måkearter? Stygge er de hele gjengen...

Jegerprøven? :p

Gah, hater søsteren min... hun har det med å gjøre folk her i huset sure, og da blir de sure på hverandre..

Lillesøster? Min minste er sånn, sprer drama og faen rundt seg hver gang familien er samlet, samt ellers.

Jeg er ikke så glad i å komme hjem lenger, og nekter plent å dra på ferie / reise med hele gjengen.

Skrevet (endret)

Ble faktisk ikke nevneverdig sulten av de bildene der, jeg.

Liker du ikke kjøtt?

Joda. Favorittretten er biff stroganoff, faktisk.

Jeg må kunne lukte maten for å bli sulten.

Endret av KittyCat
Skrevet

Gah, hater søsteren min... hun har det med å gjøre folk her i huset sure, og da blir de sure på hverandre..

Lillesøster? Min minste er sånn, sprer drama og faen rundt seg hver gang familien er samlet, samt ellers.

Jeg er ikke så glad i å komme hjem lenger, og nekter plent å dra på ferie / reise med hele gjengen.

You got it right... hater det, unødvendig drama pågrunn av henne.

Skrevet

Sa du ikke tideligere at hun er god innerst inne da?

Skrevet

Har prøvd wokpizza, men takk for tipset. :thumbup: Hvor selger de sånt?

Eh, overalt! Det er da blitt veldig kjent. Bestill neste gang du er sulten, en eller annen pizzasjappe i nærheten. :)
Skrevet

er det nogen så he ein god internettsia te og lasta ner musikk gratis???

Nei. Men prøv Platekompaniet.no, iTunes store, Spotify eller gå til en butikk og kjøp plata

Gjest Slettet+6132
Skrevet

er det nogen så he ein god internettsia te og lasta ner musikk gratis???

www.spotify.com

Det finnes neppe sider som lar deg laste ned kopibeskyttet materiale gratis, og da attpåtil lovelig.

Skrevet

Hater når nettet henger seg opp og alt blir treigt! :thumbdown::hrm::mad::realmad:

Ble faktisk ikke nevneverdig sulten av de bildene der, jeg.

Liker du ikke kjøtt?

Joda. Favorittretten er biff stroganoff, faktisk.

Jeg må kunne lukte maten for å bli sulten.

Såpass. Hørtes da kravstort ut. :grin:

Glimti: Rapportknappen henger løst hos meg nå, spamitispam!

Hva er problemet ditt? Hatt en dårlig dag?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...