Romis Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 CypheroN, hva skal det greiene forestille? Det er en kebabpizza. Du burde prøve. Ooooh. Det så godt ut. Men melonbread ser enda bedre ut? Ikkesant?
CypheroN Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 CypheroN, hva skal det greiene forestille? Det er en kebabpizza. Du burde prøve. Ooooh. Det så godt ut. Synes egentlig det så rimelig fucka ut selv, men det er jo godt da.
Sameboe Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Gah, hater søsteren min... hun har det med å gjøre folk her i huset sure, og da blir de sure på hverandre..
Latias Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Nå har det tragiske programmet på TV3 begynt Så tragisk at det blir morsomt.
After Dark Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Det er en kebabpizza. Du burde prøve. Har prøvd wokpizza, men takk for tipset. Hvor selger de sånt? Gah, hater søsteren min... hun har det med å gjøre folk her i huset sure, og da blir de sure på hverandre.. Hva er det nå da? Forstår ikke hva som gikk galt med quoten her.
Sameboe Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Nå har det tragiske programmet på TV3 begynt Vet... facen min er spammet med "paradise <3"
Catkin Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Ble faktisk ikke nevneverdig sulten av de bildene der, jeg.
Mikkel™ Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 HEI HEI! Kan noen forklare meg hvorfor det finnes 450.000 forskjellige fuglearter jeg må pugge? Og hvem faen bryr seg om at det finnes ørten forskjellige måkearter? Stygge er de hele gjengen...
After Dark Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Ble faktisk ikke nevneverdig sulten av de bildene der, jeg. Liker du ikke kjøtt?
Slimda Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Hvorfor har jeg hørt på denne i hele dag? Jiises... Så hekta... *edit* Hmm, [youtube ] funker ikke. Endret 8. mars 2010 av Slimda
erlendo89 Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 CypheroN, hva skal det greiene forestille? Det er en kebabpizza. Du burde prøve. Ooooh. Det så godt ut. Men melonbread ser enda bedre ut? Ikkesant? Ser ut som en hjerne. Men kan være at det er godt ja
After Dark Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 HEI HEI! Kan noen forklare meg hvorfor det finnes 450.000 forskjellige fuglearter jeg må pugge? Og hvem faen bryr seg om at det finnes ørten forskjellige måkearter? Stygge er de hele gjengen... Det er du som hele tiden har forsvart skolen så det burde du vel kunne forklare selv...
Sameboe Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Hvorfor har jeg hørt på denne i hele dag? Jiises... Så hekta... *edit* Hmm, [youtube ] funker ikke. Prøv heller [media]*youtubelink*[|media] Endret 8. mars 2010 av Sameboe
Coa Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 HEI HEI! Kan noen forklare meg hvorfor det finnes 450.000 forskjellige fuglearter jeg må pugge? Og hvem faen bryr seg om at det finnes ørten forskjellige måkearter? Stygge er de hele gjengen... Hvorfor? Er det jegerprøven?
Anbefalte innlegg