MrLeftfield Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 det var så jævlig at jeg ikke klarte mer enn ett par "ja"er.
Perrern Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 XD, kvinner skal ikke få barn. Det er ikke likestilling, det er egoisme, skal liksom menneskeheten gå under nå bare fordi kvinner ikke har lyst til å føde barn, ja beklager, men vi menn kan desverre ikke få barn, så vi kan ikke ta den rollen. Så latterlig.
Shikaru Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 har du ikke sett den filmen med arnold der han får unge?
Deadringer Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Jeg vil ikke føde. Ida på fødestua. Forstyrrende tanke.
Eplefe Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Mine tanker om det temaet der er at å skylde på folks samboere/ektemenn og permisjonsordningen for mangelen på likelønn viser bare at førsteamanuensis er lønnet av staten, og vil ha fokuset bort fra dem. For en teit kjerring.
Catkin Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jeg vil ikke føde. Ikke jeg heller. Det skjer ikke. Ever. Om folk plutselig skulle begynne å tenke som meg er ikke det mitt problem. Endret 8. mars 2010 av KittyCat
Kverulantus Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Jeg vil ikke føde. Ikke jeg heller. Det skjer ikke. Ever. Om folk plutselig skulle begynne å tenke som meg er ikke det mitt problem. Dere vil nok endre tankene rundt det etterhvert ;D
Deadringer Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Fyfaen så utrolig kvalmt føding faktisk er. Creepy shit, som tatt ut fra en dårlig horrorfilm.
Mikkel™ Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Jeg skal snart føde... en liten brun negerunge og tette dassen.
Deadringer Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jeg skal snart føde... en liten brun negerunge og tette dassen. edit: Pass på at du druknern skikkelig, kan ikke ha sånt dritt løpene rundt. www.trommelyd.no Endret 8. mars 2010 av Nyhus
Catkin Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Jeg blir så forbanna når folk sier det. Jeg kommer ikke til å endre mening om mitt verste mareritt. Jeg tror ikke det finnes noe mer motbydelig. For å ikke snakke om at jeg faktisk vil ha en mest mulig fit kropp så lenge jeg kan. Dessuten er babyer stygge, skalla, skrikende monstre. Hver gang jeg hører en ekkel unge skrike vil jeg gaffe igjen kjeften på den og skyte den i hodet.
Niqābninja Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Dere vil nok endre tankene rundt det etterhvert ;D Sier du. Det er ikke du som skal presse en mange kilos-klump ut av tissen din.
Deadringer Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Skal vi gi han ett navn nyhus? Nyhus 2.0 elns? Stemmer for at vi kaller den.. Roger.
Catkin Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Dere vil nok endre tankene rundt det etterhvert ;D Sier du. Det er ikke du som skal presse en mange kilos-klump ut av tissen din. Jeg lo høyt, og alle så rart på meg. /kutt /kutt
Deadringer Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 gang jeg hører en ekkel unge skrike vil jeg gaffe igjen kjeften på den og skyte den i hodet.
Mikkel™ Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Skal vi gi han ett navn nyhus? Nyhus 2.0 elns? Stemmer for at vi kaller den.. Roger. og brodern kaller vi Rud. og trillingbroren Julerull
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Dere vil nok endre tankene rundt det etterhvert ;D Sier du. Det er ikke du som skal presse en mange kilos-klump ut av tissen din. Jeg lo høyt, og alle så rart på meg. /kutt /kutt Du lo ikke høyt nok, jeg kunne ikke høre deg. Prøv igjen.
NikkaYoichi Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Dere vil nok endre tankene rundt det etterhvert ;D Sier du. Det er ikke du som skal presse en mange kilos-klump ut av tissen din. Sutrer du like mye når du må presse en mange kilos klump, inn i tissen din?
Anbefalte innlegg