b-real Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Lærere er så ymse, ene gir deg bare ros mens andre legger deg for hat og anklager deg for psykisk terror imot medelever
MjusicForLife Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Lærere er forskjellige. De er bare mennesker. ;p
b-real Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 (endret) Nei... Bruk [media.]127.0.0.1[/media.] Uten . Edit: Fjernet av naturlige årsaker. Endret 5. mars 2010 av b-real
3rl3nd Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Nei... Bruk [media.]127.0.0.1[/media.] Uten . Edit: Fjernet av naturlige årsaker. ???
After Dark Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Herse og bestemme? Det tviler jeg sterkt på at noen lærere har behov for. Da kan man heller utdanne seg til feltmarskalk eller noe. Lærere er der for å lære vekk ting. At de kanskje tar hardt i med anmerkninger og lignende på drittunger som prøver å gjøre jobben deres vanskelig for dem har jeg ingenting annet enn respekt for. Vi har f.eks. en i politikklassen som skal ta Gaza-konflikten inn i alt vi snakker om. Nord-Korea? MASSE paralleller til Gaza. Menneskerettigheter generelt? Eneste stedet de brytes er visst Gaza. Menneskerettighetskonvensjonen som Israel har ratifisert? Hun LO. "HAHA, Israel egenhendig er jo grunnen til at FN burde kunne frata land suvereniteten sin! De bryter jo ca. ALLE punktene". Jeg hadde dønn seriøst lyst til å facestabbe henne. At læreren til slutt begynte å konsekvent gi henne anmerkning når hun åpner kjeften uten å ha rakt opp hånden (og dermed er 1000x strengere med henne og det å snakke uten hånden oppe enn resten av oss) respekterer både jeg og resten av klassen til det fulle - ja, vi er tilogmed takknemlige. Israel er jo verdens værste terrorstat og jævligste nazinasjon så skjønner ikke helt hvor du vil hen... er det et eksempel fra virkeligheten? Og forøvrig, hvorfor skal lærerne har rett til å hindre noen andre i å snakke?
MjusicForLife Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Syns det er mange dårlig lærere som behandler elever helt feil der ute..
Eplefe Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Herse og bestemme? Det tviler jeg sterkt på at noen lærere har behov for. Da kan man heller utdanne seg til feltmarskalk eller noe. Lærere er der for å lære vekk ting. At de kanskje tar hardt i med anmerkninger og lignende på drittunger som prøver å gjøre jobben deres vanskelig for dem har jeg ingenting annet enn respekt for. Vi har f.eks. en i politikklassen som skal ta Gaza-konflikten inn i alt vi snakker om. Nord-Korea? MASSE paralleller til Gaza. Menneskerettigheter generelt? Eneste stedet de brytes er visst Gaza. Menneskerettighetskonvensjonen som Israel har ratifisert? Hun LO. "HAHA, Israel egenhendig er jo grunnen til at FN burde kunne frata land suvereniteten sin! De bryter jo ca. ALLE punktene". Jeg hadde dønn seriøst lyst til å facestabbe henne. At læreren til slutt begynte å konsekvent gi henne anmerkning når hun åpner kjeften uten å ha rakt opp hånden (og dermed er 1000x strengere med henne og det å snakke uten hånden oppe enn resten av oss) respekterer både jeg og resten av klassen til det fulle - ja, vi er tilogmed takknemlige. Israel er jo verdens værste terrorstat og jævligste nazinasjon så skjønner ikke helt hvor du vil hen... er det et eksempel fra virkeligheten? Og forøvrig, hvorfor skal lærerne har rett til å hindre noen andre i å snakke? Folk som påstår det har et veldig uvirkelig bilde på verdenspolitikk, men det er en helt annen diskusjon igjen. Ja, det er et eksempel fra virkeligheten, og grunnen til at vi setter pris på at læreren hindrer henne fra å buse ut med dumskapen sin i timen (i friminuttet kan hun syte til hun blir blå i trynet for min del) er fordi faget heter Politikk og Menneskerettigheter, ikke "Hva skjer i Israel".
Herr Brun Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Lærere har mulighet til å hindre elever i å snakke fordi snakkingen forstyrrer undervisningen, og hindrer læringen til andre elever.
After Dark Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Ved mindre det er snakk om videregående har ikke elevene bedt om, men blitt tvunget til skolen så hvis lærerne tror at de kan snakke uforstyrret da så er de rett og slett dumme!
Eplefe Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 (endret) Vel, noen av oss har høyere utdannelse enn grunnskole. Så ja, det er selvsagt snakk om VGS. Politikk og menneskerettigheter er ikke en gang et fag på grunnskolen. Endret 5. mars 2010 av Eplefe
After Dark Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 (endret) Folk som påstår det har et veldig uvirkelig bilde på verdenspolitikk, men det er en helt annen diskusjon igjen. Ja, det er et eksempel fra virkeligheten, og grunnen til at vi setter pris på at læreren hindrer henne fra å buse ut med dumskapen sin i timen (i friminuttet kan hun syte til hun blir blå i trynet for min del) er fordi faget heter Politikk og Menneskerettigheter, ikke "Hva skjer i Israel". Når dere snakker om Gazastripen må dere bare forvente at folk nevner Israel og elevene har full rett til å komme med sine synspunkter! Gidder ikke kommentere resten da det finnes andre tråder hvor man kan diskutere terrorstaten Israel. PS: Hva hendte med quotingen her? Endret 5. mars 2010 av Glimti
Eplefe Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Poenget mitt var - i tilfelle det ikke kom klart nok frem - at vi ikke SNAKKET om Israel, hun bare dro urealistiske paralleller all over the shop.
3rl3nd Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 http://www.zanyvideos.com/uploads/sexy_beach_models.jpg
MjusicForLife Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Denne nye oppdatering (hehe.. nye og nye..) Har jo ødelagt alle de gale greiene som var i poster flr?
After Dark Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Poenget mitt var - i tilfelle det ikke kom klart nok frem - at vi ikke SNAKKET om Israel, hun bare dro urealistiske paralleller all over the shop. Hva var urealistisk? Du sa dere snakket om Gazastripen.
Eplefe Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Vi har f.eks. en i politikklassen som skal ta Gaza-konflikten inn i alt vi snakker om. Nord-Korea? MASSE paralleller til Gaza. Menneskerettigheter generelt? Eneste stedet de brytes er visst Gaza. Menneskerettighetskonvensjonen som Israel har ratifisert? Hun LO. "HAHA, Israel egenhendig er jo grunnen til at FN burde kunne frata land suvereniteten sin! De bryter jo ca. ALLE punktene". Jeg hadde dønn seriøst lyst til å facestabbe henne. Hvor snakket resten av klassen om Gaza, sa du?
Anbefalte innlegg