Shikaru Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 æsj detta var ræva. nå har jeg sett på hjernevask og to episoder av nytt på nytt. nå fikk jeg fredagsfølelse.
Datasmurf Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 mMmm ... RainyMood fungerer like godt med Juno Reactor og Infected Mushroom som med Shpongle! Cue me being totally chillaxed, laughing my ass off of people screwing with tards in WoW and waiting for something to do. Engelsk dag i morra blir totally awesome!
Eplefe Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Hva blir 1 PM (PST) i norsk tid? 7 timer forskjell, tror jeg.
Snorre Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Hva blir 1 PM (PST) i norsk tid? 1PM (Politiets Sikkerhetstjeneste)... Vel, som vi alle vet har politiet i Norge et litt annet syn på tid en de fleste. Når de sier at de kommer snart mener de egentlig om lenge. Og når du vil klage på en sak er den plutselig blitt for gammel eller noe. Så er ikke helt godt å si. Ville gjettet på 11PM.
Tunky Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Gah. Jeg lo faktisk litt av innlegget ditt, men jeg trenger å vite det nøyaktig. Haha. Prøvde å søke litt, men ble ikke noe klokere av det.
Nopros Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 (endret) Første mai blir utrolig kos. Starter dagen 13.00 da er det Jazzlunch med Hot Club de Norvège. 19.00 senere samme dag er det konsert med Donkeyboy. Avslutter dagen med Jaga JAzzist på scenen. Endret 2. mars 2010 av Nopros
No Matter What You Say Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Gah. Jeg lo faktisk litt av innlegget ditt, men jeg trenger å vite det nøyaktig. Haha. Prøvde å søke litt, men ble ikke noe klokere av det. Her stod det masse lurt ... http://guru.sol.no/question/generelt/5-pm-pst-hvor-mye-er-den-her
Petter Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har vert på date med tøse_guri Jeg har vert på date med tøse_guri
Eplefe Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Min kjære mor har fått høre at "litt av hvert" flyter oppe på ungdomshuset/treningssenteret min lillebror trenger på, "også henger han på bystasjonen". Mamma er bekymret, og det er meg det går ut over. "Du. Er crack utbredt i Norge?" ... "Hæ." Dette utsagnet kom hun med ca. en halvtime etter at vi originalt hadde avsluttet dopsamtalen.
Eplefe Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Hun spurte strengt tatt om jeg hadde snakket med ham om dop og sånn. Det har jeg ikke.
Nopros Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Var mer ment til Petter. Send han til Hamar så får vi banket inn litt vett i han
Petter Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 The wolfman, ikke en veldig god film, men helt okai.
Nopros Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Noen forumfolk som skal på noen spennende konserter til sommeren da?
Anbefalte innlegg