Mikkel™ Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 lathanser hele gjengen! Jeg har begynt å terpe teknikk til 4 mila idag.
NikkaYoichi Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Og, er det andre som synes det er irriterende når man driter piss?
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Og, er det andre som synes det er irriterende når man driter piss? Da er vi to Skulle faktisk sleppe en bønne i går morges... endte med lapskaus i buksa og en morgendusj nr.2 på meg selv
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Det trengte vi å vite Takk Slapp av jeg kastet den underbuksa etterpå.. (med innholdet i )
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 "Pix or it did not happend!" Åså jævelig om jeg tar bilde av min egen dritt...men du kan godt få den i posten om du vill, skal nok finne den til deg om du er keen
Datasmurf Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Jeg gleder meg til i morra! Skal stå og fremføre, på engelsk, og generelt prate engelsk. Blir digg! Jeg føler meg mye sikrere når jeg prater engelsk enn ellers, i motsetning til resten av klassen. Jeg liker faktisk Kråkesølv. Jeg også!
Catkin Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Jeg gleder meg til å fikse på russebuksa mi, jeg. Må sy den inn, også må jeg så klart feste masse nerdete ting på den.
Natrich Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Jeg gleder meg til å fikse på russebuksa mi, jeg. Må sy den inn, også må jeg så klart feste masse nerdete ting på den. Du MÅ feste et CPU lokk i lua de!
Catkin Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Natrich: Forlanger du bilder også, eller? Jeg hater den lua, forresten. Den er for stor. Og veldig ubehagelig å ha på seg.
Natrich Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 "Men det er jo ikke noe russekrav.." Venta på den, men da skal jeg lage et russerkrav KittyCat: Jah! Bilde!
Catkin Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 (endret) Edit: Listen er sikkert lik. Endret 2. mars 2010 av KittyCat
Anbefalte innlegg