Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg blei jævlig sulten på den blonde lille berta til høyre for burgeren.

Enten så har du glemt å bruke linser i dag eller så er du pedo og har glemt at slikt sier vi ikke så andre kan høre det. Endret av L4r5
Skrevet

Enten så har du glemt å bruke linser i dag eller så er du pedo og har glemt at slikt sier vi så andre kan høre det.

Og du har enten drukket ellers så glemte du et ikke.
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg tror hun hadde smakt godt innsurret i Bacon.

Skrevet

Glimti: Jeg vil bare si at jeg og sympatiserer med landminer. Det er ikke noe gøy å bli tråkket på. Lett å eksplodere av sånt.

Prøver du å være ironisk eller et troll?

Skrevet

Enten så har du glemt å bruke linser i dag eller så er du pedo og har glemt at slikt sier vi ikke så andre kan høre det.

Eller så liker jeg smaken av nydelig, mørt barnekjøtt marinert i en deilig blanding av rødhvin og ingefær, servert på porselen.

Jeg tror hun hadde smakt godt innsurret i Bacon.

Alt smaker godt om det er surret i bacon.

Skrevet

Eller så liker jeg smaken av nydelig, mørt barnekjøtt marinert i en deilig blanding av rødhvin og ingefær, servert på porselen.

Du begynner å minne meg mer og mer om en herremann fra Washington DC ved navn Albert Fish.
Skrevet

Glimti: Jeg vil bare si at jeg og sympatiserer med landminer. Det er ikke noe gøy å bli tråkket på. Lett å eksplodere av sånt.

Åh, herregud. Den der skal jeg leve på lenge.

Lars: >:3

Skrevet

Det står jo i signaturen din! Du sympatiserer med landminer. Sympatisere = ha samfølelse med.

Hadde mye med utførelsen å si. Først sto det springkniver der, men byttet det ut. Skal uansett snart forandre de siste to linjene.

Skrevet

Jeg sympatiserer ikke med springkniver, i hvert fall! Makan til temperament. Ene øyeblikket er de søte, butte ting man kan ha i lommen, og før du vet ordet av det stikker du deg på dem. Kan miste testiklene av mindre! Det er ingen som tråkker på dem.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...