Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Og hadde jeg vært i stand til å skrive masse spennende om hinduismen og kristendommen ville jeg vært i den dypeste søvn nå.

Teiteste religionen noensinne.

"Hinduism is a diverse system of thought with beliefs spanning monotheism, polytheism, panentheism, pantheism, monism and atheism."

"In the Rig Veda, Brahman gives rise to the primordial being Hiranyagarbha that is equated with the creator God Brahmā. The trimurti can thus be considered a personification of hiranyagarbha as the active principle behind the phenomena of the universe. The seers who inspired the composition of the Upanisads asserted that the liberated soul (jivanmukta) has realized his identity with Brahman as his true self."

Endret av Skarstad
Skrevet

Kan si meg enig i at kristendommen er den teiteste religionen noensinne, men jeg har virkelig trua på hinduismen.

Hadde jeg ikke vært åsatruer, tror jeg jeg hadde gitt den en (ny) sjanse :)

Skrevet
Hjelp! Jeg får ikke sove for jeg har ikke noe One Piece å se på!

Må ha One Piece for å sovne? Damn...da er man addict ^^

Kanskje ikke så rart..en av de beste animeseriene noen sinne :)

Skrevet

Want to buy new life!

Jeg tok meg selv i å lete etter tråder jeg kunne rapportere fordi jeg ikke hadde lyst til å legge meg. :p

Skrevet
God morn =)

Har du sovet godt i natt?

Jah :D Og i dag klarte jeg til og med å stå opp tidlig. + at jeg har jobbet litt før frokosten oO Jeg føler meg produktiv i dag. Ikke bra.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...