Eplefe Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Vel, nå må jo jeg på jobb alle fem dagene i vinterferien, men jeg skal ikke på skolen i hvert fall. Tilogmed kjæresten har "studieuke" da. Ingen forelesninger og sånn. Ferien min kulminerer forøvrig med at jeg skal passe to gutter på nitten måneder alene siden mamma er på sykehuset by then, og kjæresten skal jobbe. Det kan jo bli ... interessant. Endret 23. februar 2010 av Eplefe
MrLeftfield Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 MrLeftfield: Det håper jeg da virkelig ikke han har gjort. Jeg var hos pappa i går, jeg. ^^ jammen det visste jo ikke jeg da så hehe
Slimda Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Vinterferie er for småbarn og småbarnsfamilier. Ekte arbeidende folk har ikke slikt.
Kverulantus Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 *jobbe på skole* Full ferie *Jobbe på skole* Hva pokker snakker du om? >_<
Eplefe Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Tror mr. Utblåsning og har det, og ikke har fri i det hele tatt.
Kverulantus Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Tror mr. Utblåsning og har det, og ikke har fri i det hele tatt. Korrekt
Petter Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 *jobbe på skole* Full ferie *Jobbe på skole* Hva pokker snakker du om? >_< Jeg praktiserer full ferie
Deadringer Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Hva har du gjort ettersom du er så utslitt? Både det ene og det andre. :| sikkert pult Blir da ikke utslitt over lengre perioder av sånt.
Mikkel™ Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Noen som vil gå ut i 20 minus og sette i motorvarmern min?
Perrern Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Noen som vil gå ut i 20 minus og sette i motorvarmern min? Yeah, hvorfor ikke. Faen, -20 er jo ikke så kaldt. Jeg synes det faktisk er værre når det er -5, for da merker du at det er kaldt, det gjør du ikke når det er -20, ikke jeg i allefall.
Wiciwato Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Noen som vil gå ut i 20 minus og sette i motorvarmern min? Yeah, hvorfor ikke. Faen, -20 er jo ikke så kaldt. Jeg synes det faktisk er værre når det er -5, for da merker du at det er kaldt, det gjør du ikke når det er -20, ikke jeg i allefall. Så rett så rett. Jeg syns folk skal begynne å venne seg til at Norge kan være et kaldt land. Her om dagen var jeg ute å skuffet snø uten handsker, med vilje, og da merket jeg det ganske bra når jeg kom inn igjen, men man må liksom være litt sånn at man venner seg til de minusgradene. Jeg trodde kanskje det var rundt 0, men det var faktisk -7 grader. Fortsetter jeg sånn er jeg på god vei til å bli immun mot kulde. Ja, det er sikkert ikke lenge til før jeg må kle på meg shorts OG t-skjorte for å ikke dø av for stor svetteproduskjon når det er 16 minusgrader. Endret 23. februar 2010 av Wiciwato
Skjelvgråt Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Her er jeg igjen. Joda, natten ble grei den. Våknet flere ganger idag, men sto ikke opp før i etttiden, selvom jeg var lysvåken i halv åtte tiden. Silk føltes det iallefall, hoster fremdeles. Men føler meg bedre enn det jeg har gjort de siste dagene! Kan noen av dere kurere hosten min idag ? Så får dere xboxen.
Datasmurf Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Hvordan kan du merke -5 og ikke -20? -5 er fortsatt plussgrader for min kropp, men -20 er faktisk kaldt! Uansett, lurer på når - og i hvilken sammenheng fargoth skrev: "Sokker er som kondomer, de blir ikke helt det samme etter en vask"
Anbefalte innlegg