Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha stumfilmprosjekt på skolen og vi er én gutt (meg) og tre jenter. Vi tenkte vi skulle ha en parodi av en kjent film og det skal selvfølgelig være humoristisk. Trenger ikke være en kjent film, så lenge det er en god story med en god konflikt. Er det noen som har noen idéer?

Reservoir Dogs

Skrevet
God morgen folkens, da sitter jeg her å passer huset til MSg mens han er på jobb ^^
Så du er tatt inn i varmen igjen nå :wee:

En gutt og tre jenter? The Benny Hill show-intro-sekvensen? :D
Hehe, litt kjedelig med 5 minutt med løping i dører. Skal helst være etter hollywood-modellen.
Tja, vær ikke sikker. 5 minutter med 3 lett-kledde jenter som løper til "Yakety Sax"-sangen er alltid en slager. Om du også er kåtpeisen som løper bak, får vi både erotikk og komikk.

political-pictures-stephen-colbert-epic-win.jpg
Skrevet

Ja, forumet er helt håpløst å bruke. Håper Admin fikser det snart.

Er Ueland og mads er på saken så det ordner seg nok.

Kanskje oppdateringen var litt for mye på den eksisterende hardware?

Er det bare meg eller har forumet vært sinnsvakt treigt, ustabil og rett og slett umulig å ha med å gjøre i dag?

Audiovisuelt.no Ouch, vi har forumtrøbbel - satser på at det ordner seg kjapt. Beklager ulempene!
De er nok klar over det ;)
Skrevet
En gutt og tre jenter? The Benny Hill show-intro-sekvensen? :D
Hehe, litt kjedelig med 5 minutt med løping i dører. Skal helst være etter hollywood-modellen.
Tja, vær ikke sikker. 5 minutter med 3 lett-kledde jenter som løper til "Yakety Sax"-sangen er alltid en slager. Om du også er kåtpeisen som løper bak, får vi både erotikk og komikk.

Minner meg om intro filmen bygget mitt lagde for litt siden til skolens mgp. Vi fikk ikke lov til å bruke den og vi manglet jenter :p

Fancy med egen medie funksjon da^^

http://www.youtube.com/watch?v=-3rnogYqaz4

Skrevet

Fancy med egen medie funksjon da^^

Var det der banana airlines jeg hørte i begynnelsen? :wee:

Aner ikke hva sangen heter :p Meg i morgenkåpe forresten :)

Skrevet

Noe som er noe forbanna dritt er at det aldri blir varmt igjen :realmad:. Tror du faen ikke det var 21 minus da jeg våkna idag :realmad:!

Her snødde det i går kveld. Og da hadde jeg omsider begynt å tro at det var tid for våren.

Faen bare koffein fri kaffe her i huset jo. Jeg vil ha koffein nuuu.

Er noe eld gammel pulver kaffe her, får prøve en sånn selv om det smaker dritt.

Red Bull og cola her så null mangel på koffein. :D

Blir ikke helt det samme. Pimper nå på pulver kaffe her, det smaker dritt men det er det som funker.

Skal snart luske meg ned på butikken å kjøpe ordentlig kaffe å kanskje en 6 pack å kose meg med i kveld.

Skrevet
Blir ikke helt det samme. Pimper nå på pulver kaffe her, det smaker dritt men det er det som funker.
Gjør det. En god kopp kaffe er det få ting som slår. Tror jeg skal kvitte meg med de dvd'ene jeg sendte sørover i jul på Gamestop, har ikke plass til de og de er frankly ikke noe særlig å ta vare på :shrug:

Jeg er jo ikke blakk..neeeida

Fortsetter å sne her, noe jeg synes er herlig. Hadde sikkert hatt en helt annen oppfatning om jeg hadde vært bileier, dog. ;)

Det skal du ikke se bort ifra. Er som oftest det som er stress..gå ut i kald bil..kjøre 10-15 min til dit man skal og akkurat når man kommer fram så er bilen liek varm :S

Skrevet (endret)

Fortsetter å sne her, noe jeg synes er herlig. Hadde sikkert hatt en helt annen oppfatning om jeg hadde vært bileier, dog. ;)

4 hjulstrekk å sne er bare gøy :yes:

Nå begynnte jeg å savne min Impreza :cry:

Endret av Kim S
Skrevet

Noen ganger er jeg flau over og kjenne den gjengen der

Vet du er så glad i oss så :D Jeg har hvertfall grenser da.

Ja, Eskil er værst thb han ser ikke kvalmheten i at 5 gutter er nakne i samme rom for "morro"

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...