Mephistopheles Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Vinterferie, hurra! Gutungen leiker med toget sit, og eg har nyleg trålt lokalavisa (i papirform) og sett til livs ei kanne kaffi. Herregud så godt med fri!
MrLeftfield Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Forumet er bare suppegaytreigt. Jeg misliker hele designet. Alt er så cramped, tregt og ekkelt bare. Lesbarheten suger imo.
Slimda Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Det blir bedre etterhvert. Er bare å bruke det som før så får de luket bort alle problemer.
Deadringer Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 God morgen godtfolk! Hvordan står det til i de tusen hjem?
Shikaru Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 gidder ikke quote deg b-real fordi det tar ørten år før den sia kommer opp men ja i år er det visst snø i danmark. ikke nok til at det er no moro, men nok til å irritere
Deadringer Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Da stikker jeg og tar svalestup fra en høy bygning, rett ned i asfalten folkens. Kontoen er fortsatt skrapa og jeg er fortsatt uten snus.
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 God morgen folkens, da sitter jeg her å passer huset til MSg mens han er på jobb ^^
Wiciwato Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Vi skal ha stumfilmprosjekt på skolen og vi er én gutt (meg) og tre jenter. Vi tenkte vi skulle ha en parodi av en kjent film og det skal selvfølgelig være humoristisk. Trenger ikke være en kjent film, så lenge det er en god story med en god konflikt. Er det noen som har noen idéer?
Slimda Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 En gutt og tre jenter? The Benny Hill show-intro-sekvensen?
TheKims Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Faen bare koffein fri kaffe her i huset jo. Jeg vil ha koffein nuuu. Er noe eld gammel pulver kaffe her, får prøve en sånn selv om det smaker dritt.
Wiciwato Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 En gutt og tre jenter? The Benny Hill show-intro-sekvensen? Hehe, litt kjedelig med 5 minutt med løping i dører. Skal helst være etter hollywood-modellen.
kloningen Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Diskusjon.no's hamstere som holder serveren oppe trenger hvile ser det ut som.. -_-
Slimda Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 En gutt og tre jenter? The Benny Hill show-intro-sekvensen? Hehe, litt kjedelig med 5 minutt med løping i dører. Skal helst være etter hollywood-modellen.Tja, vær ikke sikker. 5 minutter med 3 lett-kledde jenter som løper til "Yakety Sax"-sangen er alltid en slager. Om du også er kåtpeisen som løper bak, får vi både erotikk og komikk.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Hvorfor ikke Bollywood-modell heller?
After Dark Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Noe som er noe forbanna dritt er at det aldri blir varmt igjen . Tror du faen ikke det var 21 minus da jeg våkna idag ! Her snødde det i går kveld. Og da hadde jeg omsider begynt å tro at det var tid for våren. Faen bare koffein fri kaffe her i huset jo. Jeg vil ha koffein nuuu. Er noe eld gammel pulver kaffe her, får prøve en sånn selv om det smaker dritt. Red Bull og cola her så null mangel på koffein.
Anbefalte innlegg