Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Elias potetgull?.. Hørte da veldig "kannabalistiskt" ut, aldri hørt om Elias potittgull
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har stemmerett, du vet det sant?Bare ved valg.
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Jeg lurer på om jeg mister noe postcount i natt. Kan hende det forsvinner litt om det blir recount i forbindelse med oppgraderingen.
Deadringer Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Sorry Nyhus, men ikke faen i helvete om det så sto om livet. I kveld i alle fall. Blei ikke overraska. Kjærringer hakke peil på musikk
TheKims Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Nie: Ja deler gjerne jeg, men da må du være kjapp. Potetgullet går fort unna her. Var egentlig kidsen sitt potetgull så får sikkert dårlig sammvittighet når det er tomt, men den tid den sorg
Sameboe Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 For det er så mye bedre og dømme? Å kalle alle for fjortis fordi de liker noe er ondt ! ONDT !! Greit for meg at du tar en pris, men å komme å "skryte" her inne kan du bare stoppe med... Tenker de fleste hadde gått lei hvis alle som snuser eller røyker hadde sagt ifra hver eneste gang.
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Var egentlig kidsen sitt potetgull så får sikkert dårlig sammvittighet når det er tomt, men den tid den sorgGår an å kjøpe nytt da.
Latias Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Vi var jo likt for bare noen dager siden, Lars. Hva har skjedd med deg?
Herr Brun Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Jeg lurer på om jeg mister noe postcount i natt. Kan hende det forsvinner litt om det blir recount i forbindelse med oppgraderingen. Oppgraderes forumet til nyeste ipb-versjon i natt? PS Nië: Du har stemmerett, men bare en stemme. Lars har to, siden han er mann og du er dame.
Mikkel™ Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Nå skal jeg ta på meg varmedressen og sette i motorvarmern
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Vi var jo likt for bare noen dager siden, Lars. Hva har skjedd med deg? Jeg har nedprioritert forumet en del den siste tiden. Med overlegg. Og så kom OL-basillen og gjorde sånn at du har over 200 tellende poster i døgnet.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Elias potetgull?.. Hørte da veldig "kannabalistiskt" ut, aldri hørt om Elias potittgull Kannibaliskt? Det er uansett god, salt chips. Gleder meg til jeg skal fråtse sjokolade og masse annet siden det endelig er helg da.
Latias Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Oppgraderes forumet til nyeste ipb-versjon i natt? Velkommen etter. Vi var jo likt for bare noen dager siden, Lars. Hva har skjedd med deg? Jeg har nedprioritert forumet en del den siste tiden. Med overlegg. Og så kom OL-basillen og gjorde sånn at du har over 200 tellende poster i døgnet. Sant nok. :!:
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Oppgraderes forumet til nyeste ipb-versjon i natt? Jepp. Det taes ned etter skiskytinga.
Deadringer Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Vi var jo likt for bare noen dager siden, Lars. Hva har skjedd med deg? Oi satan, hvordan har du klart 17k(uten ot) på to år? Jeg synes jeg har posta som faen og jeg har vært medlem i snart seks år.
Sameboe Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Vi var jo likt for bare noen dager siden, Lars. Hva har skjedd med deg? Jeg har nedprioritert forumet en del den siste tiden. Med overlegg. Og så kom OL-basillen og gjorde sånn at du har over 200 tellende poster i døgnet. Det kalles OL spam, sånn som "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! MARIT BJØRGEN!!!"
Gjest Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Er det ingen som har git Latias for å være vår spammer?
TheKims Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Var egentlig kidsen sitt potetgull så får sikkert dårlig sammvittighet når det er tomt, men den tid den sorgGår an å kjøpe nytt da. Joda det gjør jo det. Tror jeg får kjøpe et annet merke til han. Jeg er veldig svak for Elias potetgull skjønneru.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 For postcount er utroooolig viktig tenk assa atte lizzom!
Nie Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Blei ikke overraska. Kjærringer hakke peil på musikk Så bra at jeg er mann, da. ^^ Greit for meg at du tar en pris, men å komme å "skryte" her inne kan du bare stoppe med... Tenker de fleste hadde gått lei hvis alle som snuser eller røyker hadde sagt ifra hver eneste gang.Sikker? Tror nesten jeg må ture ut og få meg noen trekk, jeg. PS Nië: Du har stemmerett, men bare en stemme. Lars har to, siden han er mann og du er dame.Det betyr at jeg har tre, for jeg bruker Espen sine stemmer også. 8D
Anbefalte innlegg