TheKims Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Glad jeg ikke har like dårlig musikk smak som deg Hva liker du a? Jeg liker langbente damer med slank kropp og store pupper Jada. hva slags musikk liker du ? Går mest i Hardstyle og Trance her. Er ganske allsidig og hører på det meste egentlig. Hip hop å sånnt skyr jeg som pesten.
Aleks Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Yeah! Da har jeg muligens en mild form for epilepsi og. Så langt er jeg oppe i Allergi mot hvetemel, melk og pollen, forsinket søvnfasesyndrom og nå muligens mild form for epilepsi
SHHHKSHHHK Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er allergisk mot slush og saftis, jeg...
Skjelvgråt Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Den suger : / Stakkars stakkars Dermuszdel.
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Yeah! Da har jeg muligens en mild form for epilepsi og. Så langt er jeg oppe i Allergi mot hvetemel, melk og pollen, forsinket søvnfasesyndrom og nå muligens mild form for epilepsi Jeg har munn og klovsyke og kronisk pengemangel. Minus den delen med munn og klovsyke.
Nie Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Eksen la ned påstand om at eg skulle ta til takke med annankvar helg og kvar onsdag med guten. Heldigvis var mekleren automatisk sympatiserande med ein far som lever og ander for ungen sin. At eg var den av partane rundt bordet med ryggdekning for uttalingane min hjalp og på. Eksen skreiv under, noko motvillig, på ein 50/50 avtale. HURRA!!!!Gratulerer, flott å høre at far får medhold fra tid til annen også. ^^ Og det er ikke så rart, studentlivet er selve LIVET!Nei, det er det man gjør mens man biter tenna sammen og gruer/gleder seg til å starte på det virkelige livet. Men nå vet jo vi bare en side av saken, så det kan jo hende at Meph er den store stygge ulven.Er det en stor stygg ulv, da? I mitt hode kan ingen av dem være så veldig stor stygg ulv, med tanke på at ingen av dem prøvde å forhindre samvær at all. Lars, du virker jo ekstremt god i å lage mat ? Har du det fra mora di eller noe ?Hah! Han bare later som med å være jævlig god til fancy, vanskelige ting, han bruker pose til brun saus. Ellers, L4r5: Hva het filmen med den onde ungen? J-somethingsomething? Yeah! Da har jeg muligens en mild form for epilepsi og. Så langt er jeg oppe i Allergi mot hvetemel, melk og pollen, forsinket søvnfasesyndrom og nå muligens mild form for epilepsi Hvordan er du i live? Ikke melk, og ikke hvetemel? Mat uten begge deler smaker jo hestepromp. oO
Mephistopheles Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Eg har fått litt dilla på fisk den siste tida. Fins mykje god mat utan kjøt, har eg funne ut... Problemet er berre at eg har litt problem med å finne grønsaker som går særs godt til fisk, forutan gulerøter. Raspa gulerøter med ein dæsj sitron er fantastisk på steikt fisk. Og rømme. Smør. Mmmmm... Har du kokt oksehalesuppe, Lars? Gjorde det her i heimen for ei tid sidan. Det er den mest intense, mest fantastiske kjøtsuppa eg har laga i mitt liv!
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Lars, du virker jo ekstremt god i å lage mat ? Har du det fra mora di eller noe ?Hah! Han bare later som med å være jævlig god til fancy, vanskelige ting, han bruker pose til brun saus. Jeg bruker pose bare som en base og det veit du.Gidder ikke at maten skal smake brent mel. Ellers, L4r5: Hva het filmen med den onde ungen? J-somethingsomething?For ørtende gang:Joshua Har du kokt oksehalesuppe, Lars? Gjorde det her i heimen for ei tid sidan. Det er den mest intense, mest fantastiske kjøtsuppa eg har laga i mitt liv!Aldri prøvd, men har tenkt å prøve en gang. Det frister nemlig veldig.
Nie Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 (endret) Brun saus smaker ikke brent mel. Det er bare å ikke brenne melet. Og unnskyld da, jeg husker at det er ett guttenavn på J, men aldri hvilket. Endret 18. februar 2010 av Nie
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Brun saus smaker ikke brent mel. Det er bare å ikke brenne melet. Og unnskyld da, jeg husker at det er ett guttenavn på J, men aldri hvilket. Det er ikke så lett å finne balansen mellom å brune melet og å svi det. Og nei jeg har ikke tenkt å jukse med å bruke neger på flaske.
Skogsraa Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Bildet tok jeg selv sist gang jeg var i Italia. http://bildr.no/view/591537
Aleks Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Yeah! Da har jeg muligens en mild form for epilepsi og. Så langt er jeg oppe i Allergi mot hvetemel, melk og pollen, forsinket søvnfasesyndrom og nå muligens mild form for epilepsi Hvordan er du i live? Ikke melk, og ikke hvetemel? Mat uten begge deler smaker jo hestepromp. oO Er en mild form for allergi så jeg kan spise feks. en pizza uten å bli dårlig. Ellers om man kan lage mat så er ikke gluten og laktose fri mat ille
Mephistopheles Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Brun saus smaker ikke brent mel. Det er bare å ikke brenne melet. Og unnskyld da, jeg husker at det er ett guttenavn på J, men aldri hvilket. Det er ikke så lett å finne balansen mellom å brune melet og å svi det. Og nei jeg har ikke tenkt å jukse med å bruke neger på flaske. Ned med varmen før du tilsett mjølet mann! God mat skal ta tid... Eg gler meg som ein gris til å gå agurk i grenselause kulinariske nytingar (og skuffingar) igjen.
Lord Britishface Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Går det fint å smette slike Avatar 3D-briller over et par vanlige briller, eller må jeg på med linser?
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Ned med varmen før du tilsett mjølet mann! God mat skal ta tid... Eg gler meg som ein gris til å gå agurk i grenselause kulinariske nytingar (og skuffingar) igjen.Jeg vet god mat tar tid, jeg har bare aldri fått til det der. Så da har jeg ikke prøvd så hardt de siste åra.
SHHHKSHHHK Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Går det fint å smette slike Avatar 3D-briller over et par vanlige briller, eller må jeg på med linser? Mamma klarte det, men hun sa det ble litt trangt.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Bildet tok jeg selv sist gang jeg var i Italia. http://bildr.no/view/591537 Til tross for noen tekniske mangler, så må jeg virkelig si at jeg likte bildet.
WheelMan Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Nice bilde, Skogsraa! Selv syns jeg solnedgang i snø er fantastisk - gårdagen under
Anbefalte innlegg