Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205097 Se, så kule (tilbakestående) vi er! Jeg blir med, jeg kommer til å komme i klammeri med jobben, jeg har nesten ikke råd, men jeg tror det er verdt det. Tror jeg.. Bli med du også!
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Gikk til fots gjennom tre butikker uten og finne så mye som en halv Mocca boks :/ Så da ble det slik en Catch - Mint Vanilla portion boks. Heeelt greit men ikke som mocca
Sidious Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Da var Bioshock 2 fullført. Komplett mesterverk fra start til slutt. Trist å forlate spillet, jeg elsket det. Utvilsomt et genialt spill.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Da var Bioshock 2 fullført. Komplett mesterverk fra start til slutt. Trist å forlate spillet, jeg elsket det. Utvilsomt et genialt spill. Kjøpes i morgen 4 my PS3 system, spilte litt av eneren istad som jeg ikke har selv. Elsker det og gleder meg til og spille litt konsoll igjen
kanin333 Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Har ikke spist siden lunsj. Tenkte å ikke spise i morgen heller.
L4r5 Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Har ikke spist siden lunsj. Tenkte å ikke spise i morgen heller.Dårlig eller? Hører det er så mange som har spysjuken for tida.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Litt små kvalm selv, kanskje bedre og legge seg så er det sikkert over til i morgen
b-real Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Har ikke spist siden lunsj. Tenkte å ikke spise i morgen heller.Dårlig eller? Hører det er så mange som har spysjuken for tida. Ja, er vist noe som renner for tiden
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205097 Se, så kule (tilbakestående) vi er! Jeg blir med, jeg kommer til å komme i klammeri med jobben, jeg har nesten ikke råd, men jeg tror det er verdt det. Tror jeg.. Bli med du også! Har i grunn satans lyst, men det passer alt for dårlig. : < NRK1 nå. Norge skal ta sitt første OL-gull! I hva? Sprint? Also, Lise04 har genial vits som status ^^ "There's a party and all the functions are invited. Everyone's having fun, 2^x, cos(x), even -x who's usualle so negative - but there's one function sitting in the corner looking down: e^x. 2^x goes over to him and asks, "You look so glum buddy, why don't you integrate yourself into the party?". e^x looks at him and sighs ...... "What difference would it make?"" *le og føle seg skolenerd* : >
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 "There's a party and all the functions are invited. Everyone's having fun, 2^x, cos(x), even -x who's usualle so negative - but there's one function sitting in the corner looking down: e^x. 2^x goes over to him and asks, "You look so glum buddy, why don't you integrate yourself into the party?". e^x looks at him and sighs ...... "What difference would it make?"" Haha, jeg lo. Nice one.
Latias Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 NRK1 nå. Norge skal ta sitt første OL-gull! I hva? Sprint? Så klart!
L4r5 Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 "There's a party and all the functions are invited. Everyone's having fun, 2^x, cos(x), even -x who's usualle so negative - but there's one function sitting in the corner looking down: e^x. 2^x goes over to him and asks, "You look so glum buddy, why don't you integrate yourself into the party?". e^x looks at him and sighs ...... "What difference would it make?"" Haha, jeg lo. Nice one. Sikkert ingen overaskelse, men jeg tok den ikke.
kanin333 Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 "There's a party and all the functions are invited. Everyone's having fun, 2^x, cos(x), even -x who's usualle so negative - but there's one function sitting in the corner looking down: e^x. 2^x goes over to him and asks, "You look so glum buddy, why don't you integrate yourself into the party?". e^x looks at him and sighs ...... "What difference would it make?"" Haha, jeg lo. Nice one. Tihi
CypheroN Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Sikkert ingen overaskelse, men jeg tok den ikke. Ikke jeg heller. Og jeg har matteprøve i morra. FML.
Sitronsaft Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 (endret) Jeg vet ikke nøyaktig hva begrepene betyr og slikt, men jeg tenkte meg frem til at e^x alltid er 1, og om man ganger/deler noe med 1 vil det ikke gjøre noen forskjell. At -x "usually is negative" trenger man jo ikke være et geni for å forstå Edit: 2^x vil alltid være et positivt tall tror jeg, større jo høyere x blir Så da er han partyløven da kan jeg tenke meg ^^, Ah... så nerd jeg føler meg nå. Føles godt. Lykke til med prøven CypheroN! Endret 17. februar 2010 av Sitronsaft
Anbefalte innlegg