Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Jeg digger det. Eneste gangen jeg kan rettferdiggjøre å bruke neglefil
b-real Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Jeg HATER nyklipte negler *banne høyt* Ditto. Like fucka å skrive meldinger hver eneste gang. -.- Og så er det for jævlig å ha for lange negler i tillegg. Gi meg en innsprøyting som gjør at neglene mine er samme størrelse hele livet mitt takk. Jeg digger det. Eneste gangen jeg kan rettferdiggjøre å bruke neglefil Trenger man å rettferdiggjøre det egentlig? Eller er det sett på som noe bare mer feminine gjør?
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Jeg får pes for neglefila mi Til og med fra venninner. Så jeg bruker den i det skjulte like etter å ha klippet neglene for å jevne ut ujevnhetene som alltid kommer.
After Dark Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Står til? Har sittet og drukket TRed Bull og opprettet en tråd. Tar lang tid med nye tråder når du hele tiden må legge inn linker og gå fra artikkel til artikkel. Vurderte å rusle en tur ut nå, men det ser ikke så fint ut ute så tror jeg dropper det. Dere da?
Zlatzman Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Og så er det for jævlig å ha for lange negler i tillegg. Gi meg en innsprøyting som gjør at neglene mine er samme størrelse hele livet mitt takk. Du kan klippe negler oftere og ikke klippe så mye av gangen? Alternativt kan du ta en runde med neglefil to-tre ganger i uka, da klarer du nok holde lengden omtrent konstant.
b-real Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Jeg får pes for neglefila mi Til og med fra venninner. Så jeg bruker den i det skjulte like etter å ha klippet neglene for å jevne ut ujevnhetene som alltid kommer. Spørs hvor ofte du bruker den da,hvis du sitter på toget f.eks og bare "ey, vent litt da,jeg må file litt på denne neglen min, den er så flisete".. Og så er det for jævlig å ha for lange negler i tillegg. Gi meg en innsprøyting som gjør at neglene mine er samme størrelse hele livet mitt takk. Du kan klippe negler oftere og ikke klippe så mye av gangen? Alternativt kan du ta en runde med neglefil to-tre ganger i uka, da klarer du nok holde lengden omtrent konstant. Er like jævlig uansett om en klipper ofte eller ikke.
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Nesj, en til to ganger i uka. Like etter å ha klippet neglene med andre ord. Eller hvis jeg er hjemme hos foreldra mine og kjeder meg.
Niqābninja Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Dere da? Jeg skal straks hoppe på toget til Oslo og spise med en kompis. Muligens hopper jeg på og joiner den gratiskonserten til by:larm utover kvelden. Så skal jeg til Gardemoen og ta flyet til Stockholm med en annen kompis.
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Står til? Har sittet og drukket TRed Bull og opprettet en tråd. Tar lang tid med nye tråder når du hele tiden må legge inn linker og gå fra artikkel til artikkel. Vurderte å rusle en tur ut nå, men det ser ikke så fint ut ute så tror jeg dropper det. Dere da? Sitter å venter på svar på en tråd jeg oppretta på et Squeezebox-forum / googler i et håp om å finne noe om problemet jeg posta en tråd om. Samt banner inni meg og lurer på å ta en røyk, eller bare skru på Lips å synge Young Folks om og om og om igjen. Ida, stikker dere i dag? : <
CypheroN Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Er jeg treg som ikke har sett Clockwork Orange før nå? Welly, welly, welly, welly, welly, welly, well. To what do I owe the extreme pleasure of this surprising visit?
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 er du i oslos trakter, sjur? :o Kommer i morgen, sånn ca to på ettermiddagen ^^ In other news, jeg baker boller og kanelsnurrer
Sameboe Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 er du i oslos trakter, sjur? :o Kommer i morgen, sånn ca to på ettermiddagen ^^ In other news, jeg baker boller og kanelsnurrer GIEF!
b-real Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Vurderte om jeg kanskje skulle på kino i dag. Hva syns folket?
kanin333 Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Pæh. Vært på jobbintervju. Og kjæresten er sur på meg.
Anbefalte innlegg