Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bruker den, men det hjelper meg ikke mye når jeg ikke har peiling på nøyaktig hvilken stasjon jeg skal av og på på. ;)

Ser ikke ut til at mouse-over fungerer på kartene nemlig.

Du kan søke med adresser på trafikanten. ;)

Ooh. Da ble det straks lettere. ^^

Greit nok når jeg skal ut til Valle Hovin, men jeg skal ligge over et sted mellom Smestad og Majorstuen også. :p

Borgen

Mye mulig. :p

Så såre syrgjer Sylvelinn fyr lisle Knut i Løyndom

Skrevet
Æsj kvadruple(4x) barberblad på høvelen er oppskryt. Jeg savner min gamle gilette 3 bladers høvel.

Prøv en ordentlig høvel du and feel the difference.

Skrevet
Ooh. Da ble det straks lettere. ^^

Rart det der ;)

Så ... Hva er enklest for å komme seg til Valle Hovin? Hoppe av på t-bane-greie-saken som heter Helsfyr og gå i 10 min? :p

Fra Helsfyr stasjon skal du bare gå i 3-4 minutter før du er på Valle. :wee:

Skrevet (endret)

Jepp..skal du på konsert på VH tar du bare t-bane til helsfyr og følger strømmen av folk oppover. Det er bare ut av stasjonen og rett frem så ser du stadion egentlig

Endret av Bytex
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Tatt av reguleringa nu!!

Deilig!! :)

Skrevet
Jepp..skal du på konsert på VH tar du bare t-bane til helsfyr og følger strømmen av folk oppover. Det er bare ut av stasjonen og rett frem så ser du stadion egentlig

Nice. Takker.

Koster det mye per billett egentlig, og hvordan er det å komme seg hjem fra VH, når går siste bane etc?

Skrevet
Stort bilde:

oslo_tbane_01.gif

LINJE 2! :love:

Nice. Takker.

Koster det mye per billett egentlig, og hvordan er det å komme seg hjem fra VH, når går siste bane etc?

Er vel 25,- for enkeltbillett (voksen), så kan du reise så mye du vil i en time. Hvordan det er å komme seg hjem vet jeg ikke, ettersom du ikke har sagt hvor du skal. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...