Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 To av søskene mine var ikke planlagt. Mamma starta med storebroren min da hu var 19 og var ferdig å poppe ut fire unger i en alder av 25. Selv har jeg lyst på unge, men det får vente til både jeg og dama er ferdig med utdannelsen. Samtidig er vi smått enige om at det er for dumt å vente til man er mange over 30. I slutten av 20-åra ønsker jeg meg en liten pode med dritbleier og sprellende ben.
Eplefe Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Bortsett fra at det er dritfett å leve livet som fri person fra 20 til 30?Dritfritt å jobbe og studere! YEAH.
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 evt. ei kjerring.Er kjerringa bare en kanskje? Huh? Om jeg får ett år pappa-permisjon, kan jeg vel alltids få skaffa meg en unge før jeg er 30, men hvis ikke ... meh
Zlatzman Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Bortsett fra at det er dritfett å leve livet som fri person fra 20 til 30?Dritfritt å jobbe og studere! YEAH. Jobbe, studere, feste, dra på spontanferier ...
Slimda Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 evt. ei kjerring.Er kjerringa bare en kanskje?Huh? Kommenterte bare på at du nevnte dame som en ekstrating."Barn og eventuellt ei kjerring".
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Ah, yeah. Tviler på at jeg finner noen som går med på mine sære navnekombinasjoner, så jeg satser på å adoptere.
Petter Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Pappa fortalte meg at om hvis ting hadde gått som planlagt hadde jeg vert en våt flekk på lakenet
kanin333 Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Er så sliten for tiden... Helt stressa i kroppen og vil helst bare sove
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Gøy når foreldre forteller en om sånt. Jeg reiste med hurtigruta med pappa for 9-10 år siden da han på død og liv skulle fortelle meg at det i en lugar på det skipet at jeg hadde blitt unnfanget, så skulle han på død og liv vise meg lugaren. Gah, jeg finner virkelig ikke ut av hvilke t-baner jeg skal ta for å komme meg rundt i Oslo For mange stoppesteder.
Niqābninja Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Gah, jeg finner virkelig ikke ut av hvilke t-baner jeg skal ta for å komme meg rundt i Oslo For mange stoppesteder. Trafikanten.no er fin
Herr Brun Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Ah, yeah. Tviler på at jeg finner noen som går med på mine sære navnekombinasjoner, så jeg satser på å adoptere. Single får vel ikke adoptere.
Latias Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Gøy når foreldre forteller en om sånt.Jeg reiste med hurtigruta med pappa for 9-10 år siden da han på død og liv skulle fortelle meg at det i en lugar på det skipet at jeg hadde blitt unnfanget, så skulle han på død og liv vise meg lugaren. Gah, jeg finner virkelig ikke ut av hvilke t-baner jeg skal ta for å komme meg rundt i Oslo For mange stoppesteder. Ta linje 2 fra sentrum mot Ellingsrudåsen. Er på denne linja de kule hører til.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Hvem er jentungen som synger først?
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Gah, jeg finner virkelig ikke ut av hvilke t-baner jeg skal ta for å komme meg rundt i Oslo For mange stoppesteder. Trafikanten.no er fin Bruker den, men det hjelper meg ikke mye når jeg ikke har peiling på nøyaktig hvilken stasjon jeg skal av og på på. Ser ikke ut til at mouse-over fungerer på kartene nemlig. Ah, yeah. Tviler på at jeg finner noen som går med på mine sære navnekombinasjoner, så jeg satser på å adoptere. Single får vel ikke adoptere. What? Diskriminering! Gøy når foreldre forteller en om sånt.Jeg reiste med hurtigruta med pappa for 9-10 år siden da han på død og liv skulle fortelle meg at det i en lugar på det skipet at jeg hadde blitt unnfanget, så skulle han på død og liv vise meg lugaren. Gah, jeg finner virkelig ikke ut av hvilke t-baner jeg skal ta for å komme meg rundt i Oslo For mange stoppesteder. Ta linje 2 fra sentrum mot Ellingsrudåsen. Er på denne linja de kule hører til. Greit nok når jeg skal ut til Valle Hovin, men jeg skal ligge over et sted mellom Smestad og Majorstuen også.
Smågal Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Hvem er jentungen som synger først? Sikker på at det ikke er en gutt..?
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 (endret) Du kødder nå sant? Du skjønte virkelig ikke den der kommentaren? You disappoint. Endret 17. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2
Niqābninja Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Bruker den, men det hjelper meg ikke mye når jeg ikke har peiling på nøyaktig hvilken stasjon jeg skal av og på på. Ser ikke ut til at mouse-over fungerer på kartene nemlig. Du kan søke med adresser på trafikanten.
Anbefalte innlegg