Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

To av søskene mine var ikke planlagt. Mamma starta med storebroren min da hu var 19 og var ferdig å poppe ut fire unger i en alder av 25.

Selv har jeg lyst på unge, men det får vente til både jeg og dama er ferdig med utdannelsen. Samtidig er vi smått enige om at det er for dumt å vente til man er mange over 30. I slutten av 20-åra ønsker jeg meg en liten pode med dritbleier og sprellende ben.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gøy når foreldre forteller en om sånt.

Jeg reiste med hurtigruta med pappa for 9-10 år siden da han på død og liv skulle fortelle meg at det i en lugar på det skipet at jeg hadde blitt unnfanget, så skulle han på død og liv vise meg lugaren. :p

Gah, jeg finner virkelig ikke ut av hvilke t-baner jeg skal ta for å komme meg rundt i Oslo :p

For mange stoppesteder. :p

Skrevet

Jeg reiste med hurtigruta med pappa for 9-10 år siden da han på død og liv skulle fortelle meg at det i en lugar på det skipet at jeg hadde blitt unnfanget, så skulle han på død og liv vise meg lugaren. :p

Gah, jeg finner virkelig ikke ut av hvilke t-baner jeg skal ta for å komme meg rundt i Oslo :p

Ta linje 2 fra sentrum mot Ellingsrudåsen. Er på denne linja de kule hører til. :cool:

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hvem er jentungen som synger først?

Skrevet

Trafikanten.no er fin ;)

Bruker den, men det hjelper meg ikke mye når jeg ikke har peiling på nøyaktig hvilken stasjon jeg skal av og på på. ;)

Ser ikke ut til at mouse-over fungerer på kartene nemlig.

Ah, yeah. :p

Tviler på at jeg finner noen som går med på mine sære navnekombinasjoner, så jeg satser på å adoptere. :p

Single får vel ikke adoptere.

What? Diskriminering!

Ta linje 2 fra sentrum mot Ellingsrudåsen. Er på denne linja de kule hører til. :cool:

Greit nok når jeg skal ut til Valle Hovin, men jeg skal ligge over et sted mellom Smestad og Majorstuen også. :p

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Du kødder nå sant? Du skjønte virkelig ikke den der kommentaren?

You disappoint.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Bruker den, men det hjelper meg ikke mye når jeg ikke har peiling på nøyaktig hvilken stasjon jeg skal av og på på. ;)

Ser ikke ut til at mouse-over fungerer på kartene nemlig.

Du kan søke med adresser på trafikanten. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...