WheelMan Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 (endret) Blææææ. EDIT: Väd tycks flickorna om nye avataren? Endret 17. februar 2010 av WheelMan
Slimda Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Ene øyet mitt dunker i takt med musikken min. Sover dårlig for tiden, føler jeg. EDIT: Väd tycks flickorna om nye avataren? Du har gått fra å være mannen som kan fikse alt, til en overrasket katte.
Herr Brun Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 PS: Oda, i dårlig humør, sa du? Trykk her:
Petter Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Ene øyet mitt dunker i takt med musikken min. Sover dårlig for tiden, føler jeg. L2 Leggetid
Natrich Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Hvis du virkelig mener det forventer jeg at du tropper opp på kontoret her med hagle. That reminds me of: Se filmen hos Youtube
WheelMan Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Og her, Oda: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Lemon Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Jo, men du er jo så mye søtere når du er glad! Derfor vi prøver å få deg til å smile heller enn å gå rundt og være gretten! *kose* PS: Jeg føler med deg. Prøver suger. Haha, jeg er en skikkelig sucker for bilder av søte dyr. Jeg kan bli sittende i timesvis og se på sånt.
Kverulantus Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Det er ikke noen gooood morgen. Jeg er så trøtt at jeg vil spy. Også har jeg prøve etterpå. Sukk. Jeg er glad jeg ikke har prøve etterpå, og at det er stille på jobb og at sjefen er borte. Ergo, det betyr at jeg fint kan sove litt. Er ikke noen sjefer her heller. Begge to er i Lillehammer O_O
Lemon Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Hvis du virkelig mener det forventer jeg at du tropper opp på kontoret her med hagle. Tja, jeg jobber jo på et postkontor, så hvis noen skal go postal, er det vel meg.
MrLeftfield Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Nei, nå er han borte og prater med læreren. da setter du en ekkel url i browsern hans som homepage vøtt ADVARSEL: Inneholder veldig ekkel flash, du klikker på eget ansvar! www.meatspin.com Don't say i didnt warn you.
Eplefe Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 (endret) Er vel strengt tatt en .gif. Anygay! Jeg er superdupertrøtt og har glemt norskboken, så det skjer veldig lite konstruktivt. Jeg tar noen små notater om modernisme og andre -ismer. Edit: Og ser på nudes av pene jenter, og snakker med de pene jentene. Endret 17. februar 2010 av Eplefe
Slimda Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Ene øyet mitt dunker i takt med musikken min. Sover dårlig for tiden, føler jeg.L2 LeggetidLa meg faktisk 11. Eller, lå i senga fra 10 til 11 og leste manga. Så, 7-8 timer BURDE være nok. Nytt avatarbilde \o/Du har vel tilfeldigvis ikke en MyAnimeList-konto jeg kan titte på og bli inspirert av?
Shashi Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 (endret) Nytt avatarbilde \o/Du har vel tilfeldigvis ikke en MyAnimeList-konto jeg kan titte på og bli inspirert av? http://myanimelist.net/animelist/shashika slå deg løs. Veit ikke om vi har helt samma stil vi liker da. Endret 17. februar 2010 av Shashi-Chan
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Hmm, Razika høres absolutt brukbart ut. Sku nesten fått med seg by:Larm, bare for å se dem. Ja ja.
Slimda Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 http://myanimelist.net/animelist/shashika slå deg løs. Veit ikke om vi har helt samma stil vi liker da. Så noen kjente navn, så kan nok være noe godt jeg liker der. Har dessuten alt for lite anime på lista mi, leser nesten bare manga.Speaking of which: http://myanimelist.net/profile/Slimda
Eplefe Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Har 9k på konto. Litt mindre enn jeg vil det skal være. :<
Anbefalte innlegg