Eplefe Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Du må slutte med denne fæle reklamen Eple, eg prøver å nyta å vera singel her...Det går fint, trøst deg med at jeg er opptatt og har en avhengighet til mobiltelefonen min, xboxen og nintendo ds-en min, også mobber jeg mac-brukere og er generelt kjip og sarkastisk. Not worth it. Really. Jepp, jeg var ganske oppgitt. Var flere filmer hun vurderte å kjøpe, og jeg prøvde virkelig å få henne til å velge noen andre. Lærdommen er at man ikke skal være smart og kjøpe gaver tidligere enn nødvendig. Jeg fikset den slags ganske greit med å sørge for at hver gang vi var i byen før jul så kjøpte vi gaver til faren hans en dag, moren hans en annen dag, venner en tredje dag, stemoren hans en fjerde dag, bestilte en del på nettet osv., innen han ble spurt om hva han ønsket seg fra andre hadde jeg allerede sikret meg et par ting han ikke ante at jeg hadde plukket opp at han hadde lyst på, og gjort ham alt for sliten til å orke noe som minnet om shopping før over nyttår.
After Dark Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Reknar med å få Glimti på nakken no, men nok ein rapport frå skulebenken: Ein forelesar i bygningsfysikk som ber studentane om å gløyma matematikken, og heller berre konsentrera seg om å ikkje løysa oppgåva, men heller sjå på oppgåva... Forstå det den som kan. Kvifor er det slik at det fins folk som plent skal ha alle til å sjå lyset på same måten som dei sjølv? Går forholdsvis greit dette her for min del, men det er ei stor mengd spørsmålsteikn i klasserommet akkurat no... ?
Mephistopheles Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Du var så glad for rapporten tidlegare, så eg tenkte å vise at eg var klar over at det var lite naudsynt den gong, men at eg framleis hadde ein halvliter ed og galle å ytre og rundt denne aktuelle forelesaren.
Slimda Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 har en avhengighet til mobiltelefonen min, xboxen og nintendo ds-en min, også mobber jeg mac-brukere og er generelt kjip og sarkastisk. Not worth it. Really.Var dette et forsøk på å stille seg i et negativt lys?
Mephistopheles Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 *Sjekke at det var Glimti som virka sarkastisk då det vart ytra at statusrapporten min var opplysande kl. 11.35* Det at du tok deg bryet å kommentere den, gjorde at eg heller garderte meg denne gonga.
After Dark Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Husker fremdeles ikke hvilken rapport det er du snakker om.
Eplefe Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 har en avhengighet til mobiltelefonen min, xboxen og nintendo ds-en min, også mobber jeg mac-brukere og er generelt kjip og sarkastisk. Not worth it. Really.Var dette et forsøk på å stille seg i et negativt lys? Uh, ja? I tillegg er jeg verdens dårligste taper.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Fantastisk. AVG prøver å skremme meg fra å bruke sjørøverbukten. Vet at det går an å sette unntak, men likevel
L4r5 Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Fantastisk. AVG prøver å skremme meg fra å bruke sjørøverbukten. Vet at det går an å sette unntak, men likevel Har du faktisk innstallert den unyttige url-greia deres?
After Dark Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 I tillegg er jeg verdens dårligste taper. Godt å se litt ærlighet!
Eplefe Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Tror ikke jeg kjenner en eneste person som spiller som er en god taper. Nå hyler ikke jeg ukvemsord til folk som dreper med i f.eks. MW2, men jeg blir litt furten om jeg spiller mot venner/kjæresten. Ikke klager jeg på våpnene de bruker heller. "Uuuh, no wonder you get so many kills when you're using teh N00BTub3!"
TheKims Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Finally back online. Måtte stikke å kjøpe meg en liten nett pc tidligere i dag. Valget stod i mellom Asus eee og Acer one. Valgte til slutt Asus fordi alle Acer jeg har vært bortig har det vært krøll med. Håper jeg gjorde rett valg da
TheKims Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Du MÅTTE kjøpe en pc ? Ja jeg var helt nødt. Man blir lei av å glane på OL hele dagen.
Slimda Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 har en avhengighet til mobiltelefonen min, xboxen og nintendo ds-en min, også mobber jeg mac-brukere og er generelt kjip og sarkastisk. Not worth it. Really.Var dette et forsøk på å stille seg i et negativt lys?Uh, ja? I tillegg er jeg verdens dårligste taper.Ingenting som litt avhengighet til sine spillkonsoller. Og mac-brukere skal jo mobbes, står jo i norges lover og.
After Dark Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Du MÅTTE kjøpe en pc ? Ja jeg var helt nødt. Man blir lei av å glane på OL hele dagen. Merket meg at du var borte ja. Nå kom forklaringen.
Deadringer Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Hvorfor gidder dere ikke? Jeg kommer, og Hanna kommer! Ida3 frykter bitching, noe som er veldig forståelig. Ikke noe poeng at hu skal få kvelden ødelagt fordi andre ikke takler å oppføre seg. så teit... å jeg som gleda meg så fælt:/ Svar i seineste laget, men vi kan jo alltids prøve å møtes litt før treffet? Så går vi separate veier når dere stikker på treff? Jonas klarer å overbevise en stein til å drikke øl, så kanskje han klarer å overtale henne til å bli med? Vi får se. Tar utgangspunkt i at vi ikke kommer ihvertfall.
Eplefe Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Jeg liker ikke PS3, fordi jeg synes det er urimelig mye penger å betale for LBP og en Blu-ray-spiller.
Anbefalte innlegg