Datasmurf Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Jeg liker å ha et godt forhold til lærerene mine. Godt nok til at når jeg møter dem på byen på onsdag / torsdag / i helgene, så er det ikke noe ukomfortabelt med det og vi kan drikke litt sammen og prate om noe annet enn skole. ^^
b-real Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Alltid kos å kunne snakk med lærere om andre ting en skole, men balansegangen er ganske fin og jeg kan skjønne at det er for mye for enkelte lærere.
b-real Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Anbefal meg noe musikk sent en kveld, jeg finner ikke noe som er passende atm.
Eplefe Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Mine lærere er så "hensynsløse" at de velger elever. Jeg er venn med to av de gamle lærerne mine på facebook, og vet at de takker nei til requests fra en hel haug med elever daglig. Vi gikk gjerne på konserter sammen osv. da jeg gikk på skolen, og gjør det fremdeles, mens de andre som forsøker å legge dem til ser dem mellom 3 og 6 timer i uken.
Datasmurf Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Anbefal meg noe musikk sent en kveld, jeg finner ikke noe som er passende atm. Prodigy Eller kent ^^
Snorre Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 (endret) Litt musikk for kvelden. Hva med Beethoven's niende symfoni? http://open.spotify.com/track/34LkNrdqdJd6kTWOhGb9Hg Endret 14. februar 2010 av Snorre
Niqābninja Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Anbefal meg noe musikk sent en kveld, jeg finner ikke noe som er passende atm. Bloc Party.
b-real Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Så er det da folk som legger andre til bare de har sett de gå over gaten...
Snorre Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Selv har jeg en politikk om at jeg ikke legger til folk med mindre jeg faktisk kjenner dem personlig. Venneforespørsler er jeg ikke like restriktiv på. Men det hender jeg fjerner facebook-venner jeg ikke har noen interesse av å kommunisere med.
b-real Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Litt musikk for kvelden. Hva med Beethoven's niende symfoni? http://open.spotify.com/track/34LkNrdqdJd6kTWOhGb9Hg I wish, spotify er fux0red her hos meg Men kan fyre opp litt klassisk musikk allikevel. Noe som minner meg om at jeg må hente et par anbefalinger ifra fattern om ting jeg bare kan melodien til men ikke aner hva er.
Snorre Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Klassisk musikk er overraskende avslappende til tider. I en stressende hverdag kan det være deilig å sette på litt symfoni-musikk og nyte de fine tonene av strykere som akkompagnerer de lekende tonene fra et piano. Det er dessuten litt befriende å kunne høre på musikk uten lyrikk da man kan fokusere totalt på det musikalske og hva det forteller, istedenfor å måtte følge med på både melodi og lyrikk på en gang.
b-real Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Ja, er enig med deg der, problemet mitt er at jeg har hørt ufattelig mye klassisk musikk da gamlingene foret oss med det ifra dag 1 og jeg har vært med å spilt det også den tiden jeg spilte fiolin/bratsj men jeg husker nada niks av hva de verkene heter eller hvem som har komponert stykkene. Useless brain of mine.
After Dark Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Da var det nok en gang slutt på øldrikkingen for kvelden. Rundet av med en guinness så er det god natt. Ha det gøy med skravlingen deres videre.
b-real Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Skulle ønske jeg hadde øl jeg. Og ikke minst ullsokker. Faen at ho mor (bestemor) bor så langt unna.
j-- Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 (endret) Skulle ønske jeg hadde øl jeg. Og ikke minst ullsokker. Faen at ho mor (bestemor) bor så langt unna. Ja, faen ta ho! Hva skjer i nattens mulm og mørke? Hmm, når jeg tenker over det så har jeg faktisk grå og rosa ullsokker på, strikket av mormor. 8D Endret 14. februar 2010 av clvñ
dysfunctional Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Jeg burde legge meg. Skolen kl 8 i morgen, til 16:00. Så er det jobb fra 16:30 til 22:00...
b-real Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Skulle ønske jeg hadde øl jeg. Og ikke minst ullsokker. Faen at ho mor (bestemor) bor så langt unna. Ja, faen ta ho! Hva skjer i nattens mulm og mørke? Hmm, når jeg tenker over det så har jeg faktisk grå og rosa ullsokker på, strikket av mormor. 8D Nei fy da, ikke si slik om verdens tøffeste bestemor som stiller opp med denne hatten og naglebelte bare for the lols:
Anbefalte innlegg