Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Vi får ikke lov å adde lærerne våre på face.

Why? :p

Det handler vel om at lærerne først og fremst skal være profesjonelle autoritetspersoner, og ikke "kamerater" som deler privatlivet sitt med kidsa.

Endret av Lemon
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det handler vel om at lærerne først og fremst skal være profesjonelle autoritetspersoner, og ikke "kamerater" som deler privatlivet sitt med kidsa.

Jeg godtar heller ikke FB-invites fra elevene ved skolen jeg jobber, selv om jeg ikke er lærer. Man må vite å skille privatlivet sitt fra jobben.

Skrevet

Haha, det stemmer. Du var karen som lagret bilder som vi i United kategorien postet på pcen din. Hvor trist er det egentlig?

Bildet du henviser til er et jeg tok i speilet på gymmen for mange år siden og har ingen gangster-assosiasjoner i det hele tatt. Vanlig joggebukse, grå genser og lue fordi jeg er på vei hjem.

Slutt å skriv som du kjenner meg, for det gjør du ikke :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)
Bildet du henviser til er et jeg tok i speilet på gymmen for mange år siden og har ingen gangster-assosiasjoner i det hele tatt. Vanlig joggebukse, grå genser og lue fordi jeg er på vei hjem.

Dette kan lett beskrive profilbilde til jenter i 16årsalderen på nettby.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Haha, det stemmer. Du var karen som lagret bilder som vi i United kategorien postet på pcen din. Hvor trist er det egentlig?

Slutt å skriv som du kjenner meg, for det gjør du ikke :)

Chillan, bitch. Jeg bare tøver med deg.

Skrevet

Dette kan lett beskrive profilbilde til jenter i 16årsalderen på nettby.

Touche madam.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Man legger ikke opp til smash vet du. ^^

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Nok et tilfelde av kvinnevold i hjemmet?

(huff, der mistet jeg the momentum følte jeg)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
When it rains it pours? Ellers da, er det noen som har en fornuftig idé om hvordan jeg skal få motivasjon til å dra på jobb i morra?

Whiskey.

Skrevet

Når man forteller noe vittig og skal følge opp med prikken over i'en, men feiler totalt - Der var du nå. Godt du har selvinnsikt.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Når man forteller noe vittig og skal følge opp med prikken over i'en, men feiler totalt - Der var du nå. Godt du har selvinnsikt.

(digger den filmen)

Skrevet
When it rains it pours? Ellers da, er det noen som har en fornuftig idé om hvordan jeg skal få motivasjon til å dra på jobb i morra?

Whiskey.

Jeg er på den tredje nå, så det er på tide å stoppe, før jeg ikke klarer å stoppe.

Skrevet
Finn noe å spare til, og så regner du ut hvor mye du kan spare per dag i stedet for per måned, og så gjør du det sånn at hver gang du ikke går på jobb med egenmelding så får du ikke penger i sparepotten.
Skrevet

Altså, det er ikke det at jeg ikke kommer til å dra, for jeg drar på jobb med mindre jeg er sjuk, men jeg er ikke motivert for det. Jeg har dessverre mer enn nok i sparepotten min, siden jeg er så flink å disponere penger. :=)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...