Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rimelig spesielt å ha læreren din på facebook. Trist vil jeg si.

Hvorfor det, egentlig? Jeg er obviously uenig.

Se innlegget mitt fra et kvarter siden elns. Han er gangsta. For å være kul gangsta må du hate skolen og sånn.

:wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurer på hvor mye min fremtidige unge ville blitt mobbet om jeg hadde byttet etternavn til Rasshøl og kalt ungen Feite.... xD
Du hadde ikke fått lov til det. Man må søke til staten for å få bytte etternavn om det er mindre enn 200 i landet som har det navnet.
Skrevet (endret)

Se innlegget mitt fra et kvarter siden elns. Han er gangsta. For å være kul gangsta må du hate skolen og sånn.

Har du det gøy? Du er ikke bare TRIST, du er TRISTEST.

Bare for å ha det på det tørre, jeg liker lærere generelt og trivdes på skolen. Men det er fortsatt trist å ha dem på facebook, dersom man er stundent - litt avhengig av aldersforskjell dog. Forskjell på om du er 14 eller 19 og læreren 25

Endret av The Game
Skrevet (endret)
Jeg lurer på hvor mye min fremtidige unge ville blitt mobbet om jeg hadde byttet etternavn til Rasshøl og kalt ungen Feite.... xD

hmm "Kim Rasshøl", nja det har jo litt klang i seg da :p

Endret av alexbalibander
Skrevet
If you are cuttarmbitch, you not survive skool.
Å. Really? Merkelig at jeg har et snitt over 5, da. Kjipt for folk som deg at det finnes psykisk syke som er smarte, no? :<

Og du er ikke videre gangsta om du ikke snakker ebonics.

Skrevet
Bare for å ha det på det tørre, jeg liker lærere generelt og trivdes på skolen. Men det er fortsatt trist å ha dem på facebook, dersom man er stundent - litt avhengig av aldersforskjell dog. Forskjell på om du er 14 eller 19 og læreren 25

Jeg ser fortsatt ikke hvorfor det er trist, men det får nå være sånn. :wee:

For første gang på en måned gruer jeg meg ikke til mandag, for jeg har endelig fått levert inn den jævla oppgaven om Of Mice and Men i samfunnsfaglig engelsk. Deilig.

Skrevet

Har du det gøy? Du er ikke bare TRIST, du er TRISTEST.

Ja. Jeg er faktisk ganske trist akkurat nå. Tenkt på det??? :cry::cry::cry:

*cut cut cut*

Skrevet
Å. Really? Merkelig at jeg har et snitt over 5, da. Kjipt for folk som deg at det finnes psykisk syke som er smarte, no? :<

Folk som meg? Haha, jeg er ikke gangster selv om Herr Brun skriver det for å tøyse vet du. Jeg er bare en kjekk gutt på tyveogen som liker å skape litt brudulje på internetten

Skrevet

Jeg ser fortsatt ikke hvorfor det er trist, men det får nå være sånn. :wee:

For første gang på en måned gruer jeg meg ikke til mandag, for jeg har endelig fått levert inn den jævla oppgaven om Of Mice and Men i samfunnsfaglig engelsk. Deilig.

Of Mice and Men er så fantastisk :love: Skrev min første engelskoppgave på vgs (i den ene engelskklassen i første klasse i Frankrike) om den.

Folk som meg? Haha, jeg er ikke gangster selv om Herr Brun skriver det for å tøyse vet du. Jeg er bare en kjekk gutt på tyveogen som liker å skape litt brudulje på internetten

Jeg har sett bilder av deg. Du liker å kle deg som en gangster i hvert fall. Lue på innendørs og hele pakka.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Lue innendørs= Gangsta.

Ergo: Nils fra Mot i Brøstet: Ultimate Gangsta, Trine: Gangsta hoe.(The buttom bich)

Skrevet
Vi får ikke lov å adde lærerne våre på face.

Why? :p

Herr Brun, Of Mice and Men er helt fantastisk kjedelig, og litt trist.

Filmen er enda verre.

mMmm ... Det blir ikke torsdag fort nok! :D

Hva skjer da da?

Rammstein-konsert i oslo, hvertfall.

Jepp. :D

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Den er kjempefin.

Fant den rather dull jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer