Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ein god dag i emning! Sola skin, kaffien putrar i klasserommet, lunsjen i dag består av kinamatrestane frå i går og favorittgenseren min var tørr i morges. Hurra!

At eg går x-antal LØM-timar i møte, er derimot noko som kan legga ein viss dempar på dette...

Kvifor har de om ein svensk forfattar i norsken Eple?

Skrevet
Rekner ikkje akkurat med at han heiv seg over barnet for kunsten si skuld i si tid... Med mindre han allerede hadde meisla ut kursen mot denne lettare flaue sjølvbiografien.

nettopp. Så hvorfor er dette akseptert? Hvorfor er ikke han bak murene?

Skrevet
Ein god dag i emning! Sola skin, kaffien putrar i klasserommet, lunsjen i dag består av kinamatrestane frå i går og favorittgenseren min var tørr i morges. Hurra!

At eg går x-antal LØM-timar i møte, er derimot noko som kan legga ein viss dempar på dette...

Kvifor har de om ein svensk forfattar i norsken Eple?

Vel, fordi han ... Nei, jeg aner egentlig ikke. Det er sikkert relevant. Nå har den 60+ år gamle læreren min laget PPT om ham. Dette tyder til å bli en interessant dag. Hadde det bare ikke vært for at jeg må holde ut med drittkjerringen som er politikklæreren min hadde jeg likt onsdager.
Skrevet (endret)

Det har vel med foreldingstid, og det faktum(?) at saka ikkje var meldt i si tid. Det er vel snakk om å nytte skjønn i slike saker, om jenta var med på det, og moden for alderen burde det ikkje vera kriminelt.

Politikklærar faktisk. Berre tittelen var fråstøtande...

Endret av Mephistopheles
Skrevet
Faget heter politikk og menneskerettigheter, læreren er fryktelig. Seriøst. Hun snakker til oss som om vi er småbarn, og forventer en liten bacheloroppgave av oss hver gang hun gir oss en artikkeloppgave. Åja, også er det selvsagt det at vi ikke har lov til å ha meninger. Drøftende artikkel uten meninger er helt fryktelig kjedelig.
Skrevet
Åja, også er det selvsagt det at vi ikke har lov til å ha meninger. Drøftende artikkel uten meninger er helt fryktelig kjedelig.

Hun er lærer i politikk, og gir dere ikke lov til å ha meninger... Serr, det er døvt.

Skrevet
Det har vel med foreldingstid, og det faktum(?) at saka ikkje var meldt i si tid. Det er vel snakk om å nytte skjønn i slike saker, om jenta var med på det, og moden for alderen burde det ikkje vera kriminelt.

Er ikke det sånn at all sex med personer under 16 år, med eller uten samtykke ulovlig?

Skrevet
Er ikke det sånn at all sex med personer under 16 år, med eller uten samtykke ulovlig?
Man utviser skjønn i alle slike saker, og de har foreldingsparagrafen på alle saker, både sedelighet og annet.
Skrevet

Takke faen for at jeg har ørtogførti saves liggende fra vindmølla. Sleit som faen i går med at Maya ikke lot meg ta noen snapshots, men det viste seg å være så enkelt som å gå tilbake til en eldre save og så snapshotte ting ^^

Flaks, sa Severin Suveren.

Nå gjenstår det bare å teksturere vinduer og propell. *grøsse langt inn i sjela*

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Haha! Dama på TvNorge skummer snart rundt kjeften. Dritsur fordi "ingen" ringer inn og deltar på konkurransen... Selvfølgelig kun for å få flere folk til å ringe inn.

Urelatert;

http://wimp.com/boydad/ <- Phun :!:

Endret av Slettet-77do0b
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...