Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ble fortalt at to jenter gleda seg kjempemye til å møte meg og var så interessert i å bli kjent med meg. Så møtte jeg dem, vi prata så vidt før jeg måtte stikke, jeg unnskyldte meg og prøvde å ta opp kontakten over nett for å prøve og bli bedre kjent med dem, evt. avtale nye møter med hver av dem, men nå er det null svar fra hu ene og totalt uinteresse fra hu andre og jeg er i villrede, aner ikke hva jeg gjorde galt og har en vond følelse inni meg.

/rant

Du stakk tidlig, og kanskje ikke inntrykket var det beste i det du dro?

Yeah. I know. Men det skjer litt for ofte tbh.

Det er ikke første gang akkurat :p

Jeje, enten likte de deg ikke for den du var, ellers så fremstilte du deg på en kjip måte. Hardt, men sant.. :p

Jeg går for sistnevnte.

Jeg var breial, rappkjefta og tok bilder i hytt og gevær.

Skrevet

Jeg har funnet en søt datajente jeg vil ha! Nå har hun forkastet han som var aktuell da jeg ble kjent med henne, så nå er det bare å kjøre på for egen del!

Skrevet
Jeg har funnet en søt datajente jeg vil ha! Nå har hun forkastet han som var aktuell da jeg ble kjent med henne, så nå er det bare å kjøre på for egen del!

Pix

Skrevet

Pix

Tror vi sier at jeg kjører personvern her... Kan ihvertfall si at hun er yngre enn meg.

Skrevet

En kompis på videregående prøvde å få aksept i klassen for at han hadde en 13 år gammel "kjæreste", han var selv 19.

Fordi hun var bare "sååååååå voksen av seg" (aka store pupper)..

Skrevet
En kompis på videregående prøvde å få aksept i klassen for at han hadde en 13 år gammel "kjæreste", han var selv 19.

Fordi hun var bare "sååååååå voksen av seg" (aka store pupper)..

Haha, uff... Nei, heldigvis ikke så ille med meg selv da gitt... Litt grenser har jeg heldigvis!

Skrevet (endret)

Ordene søt og datajente i samme setning hører ikke sammen.

Trekker tilbake. Kan være sant, men jeg har aldri fått oppleve denne sjeldne rasen.

Endret av Mchansern
Skrevet (endret)

Da har du ikke sett Kittycat, er jeg redd.

Endret av Bytex
Skrevet

Det er fordi du ser for deg en bleik dundre det.

Da har du ikke sett Kittycat, er jeg redd.

+1

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Trekker tilbake. Kan være sant, men jeg har aldri fått oppleve denne sjeldne rasen.

Jeg er samboer med ei. :wee:

Skrevet

Pix

Tror vi sier at jeg kjører personvern her... Kan ihvertfall si at hun er yngre enn meg.

Hvor gammel er hun?

Skrevet

Pix

Hvor gammel er hun?

94-modell... 2 år yngre enn meg altså.

Skrevet

ahh det var digg med omelett med løk og champignon, samt bacon til :) så var det å chille i 10 - 30 min også tilbake på skolen å storyboarde til helvette :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...