L4r5 Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 http://www.wired.com/vanish/2010/02/do-you...sh-and-win-10k/ Dette hadde vært morsomt å prøve. Lurer på om jeg hadde klart det. Har noen kroner på bok nå for en gangs skyld så er godt mulig jeg hadde klart det.
Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 ikke glem kriminelle! De har jeg til gode å ende opp med, men kriminelle bryr det meg ikke så mye om de er for å være ærlig.
Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg ble fortalt at to jenter gleda seg kjempemye til å møte meg og var så interessert i å bli kjent med meg. Så møtte jeg dem, vi prata så vidt før jeg måtte stikke, jeg unnskyldte meg og prøvde å ta opp kontakten over nett for å prøve og bli bedre kjent med dem, evt. avtale nye møter med hver av dem, men nå er det null svar fra hu ene og totalt uinteresse fra hu andre og jeg er i villrede, aner ikke hva jeg gjorde galt og har en vond følelse inni meg. /rant Du stakk tidlig, og kanskje ikke inntrykket var det beste i det du dro? Yeah. I know. Men det skjer litt for ofte tbh. Det er ikke første gang akkurat Jeje, enten likte de deg ikke for den du var, ellers så fremstilte du deg på en kjip måte. Hardt, men sant.. Jeg går for sistnevnte. Jeg var breial, rappkjefta og tok bilder i hytt og gevær.
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har funnet en søt datajente jeg vil ha! Nå har hun forkastet han som var aktuell da jeg ble kjent med henne, så nå er det bare å kjøre på for egen del!
Catkin Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har funnet en søt datajente jeg vil ha! Nå har hun forkastet han som var aktuell da jeg ble kjent med henne, så nå er det bare å kjøre på for egen del! Pix
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har funnet en søt datajente jeg vil ha! Nå har hun forkastet han som var aktuell da jeg ble kjent med henne, så nå er det bare å kjøre på for egen del! Pix Tror vi sier at jeg kjører personvern her... Kan ihvertfall si at hun er yngre enn meg.
Bytex Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 En kompis på videregående prøvde å få aksept i klassen for at han hadde en 13 år gammel "kjæreste", han var selv 19. Fordi hun var bare "sååååååå voksen av seg" (aka store pupper)..
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 En kompis på videregående prøvde å få aksept i klassen for at han hadde en 13 år gammel "kjæreste", han var selv 19.Fordi hun var bare "sååååååå voksen av seg" (aka store pupper).. Haha, uff... Nei, heldigvis ikke så ille med meg selv da gitt... Litt grenser har jeg heldigvis!
Mchansern Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 (endret) Ordene søt og datajente i samme setning hører ikke sammen. Trekker tilbake. Kan være sant, men jeg har aldri fått oppleve denne sjeldne rasen. Endret 8. februar 2010 av Mchansern
Bytex Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 (endret) Ordene søt og datajente i samme setning hører ikke sammen. Da har du ikke sett Kittycat, er jeg redd. Endret 8. februar 2010 av Bytex
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Ordene søt og datajente i samme setning hører ikke sammen. Det er fordi du ser for deg en bleik dundre det. Ordene søt og datajente i samme setning hører ikke sammen. Da har du ikke sett Kittycat, er jeg redd. +1
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Ordene søt og datajente i samme setning hører ikke sammen. Trekker tilbake. Kan være sant, men jeg har aldri fått oppleve denne sjeldne rasen. Jeg er samboer med ei.
kanin333 Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har funnet en søt datajente jeg vil ha! Nå har hun forkastet han som var aktuell da jeg ble kjent med henne, så nå er det bare å kjøre på for egen del! Pix Tror vi sier at jeg kjører personvern her... Kan ihvertfall si at hun er yngre enn meg. Hvor gammel er hun?
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har funnet en søt datajente jeg vil ha! Nå har hun forkastet han som var aktuell da jeg ble kjent med henne, så nå er det bare å kjøre på for egen del! Pix Tror vi sier at jeg kjører personvern her... Kan ihvertfall si at hun er yngre enn meg. Hvor gammel er hun? 94-modell... 2 år yngre enn meg altså.
Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Tiden går jævlig treigt når man er rastløs og stuptret. -_-
kanin333 Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Hmm, tror det blir tungepiercing i vinterferien.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Tiden går jævlig treigt når man er rastløs og stuptret. -_- Ta deg en øl og hør på gangstha musikk
Shikaru Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 ahh det var digg med omelett med løk og champignon, samt bacon til så var det å chille i 10 - 30 min også tilbake på skolen å storyboarde til helvette
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Hmm, tror det blir tungepiercing i vinterferien. Nei, det er farlig for jernen.
Anbefalte innlegg