Campin Carl Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 k, da er det sikkert bare en litt verre fyllesjuke en vanlig:p
Datasmurf Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har aldri følt meg sånn før, og ikke er jeg fyllesjuk heller. Jeg er ikke kvalm, jeg har ikke hodepine sånn sett, mer vondt fordi det føles som om jeg har blitt klinka til med ei vedkubbe. Uansett, nå har legene kommet frem til at jeg enten har farrang, eller svinet. De samme legene som bare har kommet frem til hva som ikke er galt med beina mine, og propper meg full av smertestillende. Woo
After Dark Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Frokost med egg, så noen timer i boblebadet og deretter en kopp te med honning er en god måte å starte lørdagen på.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 God morgen ppl Nyoppvekt av en telefon samtale, nydusjet og klar til og styrte restene fra denne "salt&pepper" posen fra maarud. Og ja siden sola er på vei ned holder det ikke med to raske brødskiver med brunost, her skal stekepanna fram
Datasmurf Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 tipper du bare er hypokonder Ikke faen. Jeg tror ikke jeg er syk. Jeg vet jeg ikke er syk. Det er bare de dustelegene som mener jeg er det bare fordi jeg kasta opp etter 2 flasker cava. Det at jeg ikke åt på forhand, tenker de ikke over.
j-- Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 (endret) Uggh, klør så sykt i fingrene etter å bruke penger nå... Merkelig hvordan alt frister. Ikke gøy! Uansett, kos dere med litt heftig musikk: edit: Ok, mongoversjon av sangen, noen har miksa inn "take me away" flere steder, av alle ting.. Endret 6. februar 2010 av clvñ
Olum Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 God morgen, folkens. For en gangs skyld har jeg en strålende morgen
After Dark Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 God morgen, folkens. For en gangs skyld har jeg en strålende morgen Du kan ikke kalle det morgen.
Sameboe Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 FUCK, bestilte flybilletter til feil dato.... Kanseler, og bestill på nytt?
j-- Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 FUCK, bestilte flybilletter til feil dato.... Kanseler, og bestill på nytt? Har sendt mail til de nå, men regner med at de er vrange og jævlige, som alle selskaper seg hør og bør. Dumme "jadda jadda, sikkert riktig"-tankegang.
kanin333 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Noen som vet om noen bra og billige undertøysbutikker i oslo?
Shikaru Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 (endret) haha gikk i matbutikken i sta, og på veien så jeg en gal danske i slitt shorts og knalloransj grilldressjakke som var åpen. han så veldig blid ut, men ikke helt go i hode Endret 6. februar 2010 av Shikaru
j-- Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Det ligner egentlig veldig på mitt bilde av den gjennomsnittlige danske mannen, for å være ærlig, Men bare om han var rød i ansiktet og hadde kulemage
Eplefe Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Noen som vet om noen bra og billige undertøysbutikker i oslo?Spesialitetsbutikker er aldri billige.
Anbefalte innlegg