Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:p

Jeg har aldri følt meg sånn før, og ikke er jeg fyllesjuk heller. Jeg er ikke kvalm, jeg har ikke hodepine sånn sett, mer vondt fordi det føles som om jeg har blitt klinka til med ei vedkubbe.

Uansett, nå har legene kommet frem til at jeg enten har farrang, eller svinet.

De samme legene som bare har kommet frem til hva som ikke er galt med beina mine, og propper meg full av smertestillende. Woo :p

Skrevet
tipper du bare er hypokonder :p

Ikke faen. Jeg tror ikke jeg er syk. Jeg vet jeg ikke er syk. Det er bare de dustelegene som mener jeg er det bare fordi jeg kasta opp etter 2 flasker cava. Det at jeg ikke åt på forhand, tenker de ikke over.

Skrevet (endret)

Uggh, klør så sykt i fingrene etter å bruke penger nå... Merkelig hvordan alt frister. Ikke gøy!

Uansett, kos dere med litt heftig musikk:

edit: Ok, mongoversjon av sangen, noen har miksa inn "take me away" flere steder, av alle ting..

Endret av clvñ
Skrevet
FUCK, bestilte flybilletter til feil dato.... :fun:

Kanseler, og bestill på nytt?

Har sendt mail til de nå, men regner med at de er vrange og jævlige, som alle selskaper seg hør og bør. Dumme "jadda jadda, sikkert riktig"-tankegang.

Skrevet (endret)

haha gikk i matbutikken i sta, og på veien så jeg en gal danske i slitt shorts og knalloransj grilldressjakke som var åpen. han så veldig blid ut, men ikke helt go i hode :p

Endret av Shikaru
Skrevet

Det ligner egentlig veldig på mitt bilde av den gjennomsnittlige danske mannen, for å være ærlig, Men bare om han var rød i ansiktet og hadde kulemage :fun:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...