Aleks Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Skjønner jeg godt. Hater gangster-drittunger. Har karer i åttende som står utenfor å røyker på skolen, tror dem er så jævla tøffe. Arrgh. Se for deg at de kommer inn på rommet ditt og skal henge med deg. Synes synd på han som de henger med som kjenner de fra før av. Og han synes de er like irriterende.
Skjelvgråt Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 "Idag kan du sitte på rompa, å gjøre så lite så du vil. For nå er det du som skal feires, med kaker og sang å spill. Idag er du den beste, av alle venner vi har. En stjerne av de skjeldne, et prateksemplar... Vi er dine venner i verden, som bare vil deg vell. Derfor vil vi gratulere, å ønske deg lykke og hell! Idag var det bare en glede, å dekke det flotteste bord. Vi håpet du snart ville komme, og øvd deg å sang i kor. Idag er dagen da du ble født til vår jord. Nnannanaa"
Eplefe Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Sånn er det bare å være kjendis, eplefe.Yeah, it's hard. :<Anygayz, jeg drar til Drammen for å besøke MrB en eller annen gang før sommeren, og siden han er underage trenger jeg noen til å drikke øl med meg. *nudge*
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Sånn er det bare å være kjendis, eplefe.Yeah, it's hard. :<Anygayz, jeg drar til Drammen for å besøke MrB en eller annen gang før sommeren, og siden han er underage trenger jeg noen til å drikke øl med meg. *nudge* oss samer er gamle nok
Skjelvgråt Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 " I hundre år har jeg spøkt om natten, så ingen kjeltring skal ta fra meg skatten. En stakkars banditt er det lett å bli kvitt, jeg kan kvele, å klinke å stønne og le. Så han kan hyle av skrekk til han løper av sted.. Grusomme Gabriell heter jeg, jeg går igjen å spøker for deg! Dra til sjøs, så fort du kan...." nanana, digger kaptein sabeltann sangene !
Skjelvgråt Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 En sånn brann skulle jeg tent på skolen, og bedt diverse personer hoppe i den.
Eplefe Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Kill it with fire.jpgMen.. Men.. : <Jeg vil ikke drepes med brann, jeg vil ha øl.
Deadringer Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 siden han er underage trenger jeg noen til å drikke øl med meg. *nudge* *host* .. .. .. *HOST HARK!!*
Bytex Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Min skjøre psyke tør ikke love deg at jeg tør, skjønner du Det må helst tas på sparket.
Eplefe Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 siden han er underage trenger jeg noen til å drikke øl med meg. *nudge* *host* .. .. .. *HOST HARK!!* Min skjøre psyke tør ikke love deg at jeg tør, skjønner du Det må helst tas på sparket.Fint, da snakkes vi i Drammen sentrum alle tre.
Deadringer Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Fint, da snakkes vi i Drammen sentrum alle tre. En ettertanke? Er virkelig det alt jeg er blitt? Etter alt jeg har gjort for deg? Brukket ribbeinet ditt og sånt? BETYR SLIK INGENTING LENGER?!?!
Eplefe Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 En ettertanke? Er virkelig det alt jeg er blitt? Etter alt jeg har gjort for deg? Brukket ribbeinet ditt og sånt? BETYR SLIK INGENTING LENGER?!?!Selvsagt betyr det ting! Det betyr at jeg aldri mer kommer til å sitte oppå deg og prøve å se videoene på mobilen din, for da knekker du ribbeina mine. :|
Herr Brun Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Kill it with fire.jpgMen.. Men.. : <Jeg vil ikke drepes med brann, jeg vil ha øl. I haz.
Deadringer Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Selvsagt betyr det ting! Det betyr at jeg aldri mer kommer til å sitte oppå deg og prøve å se videoene på mobilen din, for da knekker du ribbeina mine. :| Beklager? =D
Jarmo Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 *sparke inn kafedøren og finne sin faste sitteplass* ^^ Står det til med vennene mine?
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 http://www.collegehumor.com/video:1925708
Anbefalte innlegg