Bytex Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Hah, jeg skal spise Toro fiskegrateng. MED remulade på.
Natrich Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Noen som så på gullfisken nå? Beste intro og verter noen sinne It was awesome!
Slurpee Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Sånn. da var windows 7 installert. nå gjenstår det bare å fikse skin og installere programvare
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 (endret) Argh. Ønsker å se film, men usikker på hva. Valget står mellom følgende: - Shaun of the Dead - The Thing - Hvilken som helst av Star Trek filmene. - Eller bare chille med tvn edit: eller ikke å chille med tvn i den forstand at jeg anser fjernsynsapparatet som en kompis, men at jeg bunkrer på sofaen. Endret 5. februar 2010 av Slettet-77do0b
Shikaru Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 du kan gjøre no annet i mellomtida og se på tv etterpå når det er nytt på nytt
b-real Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 (endret) Hah, jeg skal spise Toro fiskegrateng. MED remulade på.REMULADE? *spy* Argh. Ønsker å se film, men usikker på hva.Valget står mellom følgende: - Shaun of the Dead - The Thing - Hvilken som helst av Star Trek filmene. - Eller bare chille med tvn edit: eller ikke å chille med tvn i den forstand at jeg anser fjernsynsapparatet som en kompis, men at jeg bunkrer på sofaen. Endret 5. februar 2010 av b-real
Aleks Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Da var døra trygt låst fra irriterende bygde unger som er på besøk på skolen. God...
Bytex Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 (endret) Hvis du ikke har prøvd remulade på fiskegrateng har du gått glipp av noe STORT. Det er fantastisk. Jeg bare må ha det nå. Man bruker jo gjerne remulade på stekt fisk/fiskepinner. Så hvorfor ikke grateng. Endret 5. februar 2010 av Bytex
Skjelvgråt Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Hvorfor måtte du låse døra pga at unger er på en skole ?
fargoth Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Argh. Ønsker å se film, men usikker på hva.Valget står mellom følgende: - Dritt - The Thing - Dritt - Eller bare chille med Dritt
Deadringer Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Valget står mellom følgende:- Shaun of the Dead - The Thing - Hvilken som helst av Star Trek filmene. - Eller bare chille med tvn Shaun of the dead er artig, men av de valga der går du selvfølgelig for horrorklassikeren The Thing.
care1337 Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Fy faen. Klemte nettopp ut den lengste hudormen noensinne fra armen. Var sikkert 5-6 cm lang, totalt. Sliter litt med kviselignende greier på armen akkurat der t-skjorta er.... irriterende. =/
Aleks Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Hvorfor måtte du låse døra pga at unger er på en skole ? Fordi folk som er gjemmer røykinga si for kjæresten sin og skal banke lillebroren hennes er ikke folk jeg har lyst til skal komme inn hit.
Skjelvgråt Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Skjønner jeg godt. Hater gangster-drittunger. Har karer i åttende som står utenfor å røyker på skolen, tror dem er så jævla tøffe. Arrgh.
Bytex Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Fy faen. Klemte nettopp ut den lengste hudormen noensinne fra armen. Var sikkert 5-6 cm lang, totalt. Sliter litt med kviselignende greier på armen akkurat der t-skjorta er.... irriterende. =/
Eplefe Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Kunne for all del stilt opp på terminalen i Stavanger, men det hadde vorte eit visst stalkerpreg over det, så eg lar heller den båten gå. Kunne og teke turen inn etter filmen, for å drikke meg pelsen, men skal opp tidlig i morgon og koke egg til frokost til meg og gutungen...Det hadde ikke vært stalkerish. Stalkerish er når folk dukker opp på skolen min og spør meg om det er jeg som kaller meg eplefe på diskusjon.no, og når jeg svarer ja så sier de til den store gjengen på 3-4 personer "Det var det jeg sa!" for så å gå uten å si noe som helst mer. Og så se på meg på skolen de neste månedene.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Hadde også The Elephant Man inne på lista, men ettersom hodepinen ikke gir seg og jeg føler så absolutt mest for tingen, så blir det den etter Kvitt eller Dobbelt. Sånn bare i tilfelle dere ventet spent på oppdatering. Så blir det å fortsette med Mass Effect 2 senere igjen.
Anbefalte innlegg