Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Argh. Ønsker å se film, men usikker på hva.

Valget står mellom følgende:

- Shaun of the Dead

- The Thing

- Hvilken som helst av Star Trek filmene.

- Eller bare chille med tvn

edit: eller ikke å chille med tvn i den forstand at jeg anser fjernsynsapparatet som en kompis, men at jeg bunkrer på sofaen.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet (endret)
Hah, jeg skal spise Toro fiskegrateng. MED remulade på.
REMULADE? *spy*

Argh. Ønsker å se film, men usikker på hva.

- Shaun of the Dead

- The Thing

edit: eller ikke å chille med tvn i den forstand at jeg anser fjernsynsapparatet som en kompis, men at jeg bunkrer på sofaen.

Endret av b-real
Skrevet (endret)

Hvis du ikke har prøvd remulade på fiskegrateng har du gått glipp av noe STORT.

Det er fantastisk. Jeg bare må ha det nå.

Man bruker jo gjerne remulade på stekt fisk/fiskepinner. Så hvorfor ikke grateng.

Endret av Bytex
Skrevet

- Shaun of the Dead

- The Thing

Shaun of the dead er artig, men av de valga der går du selvfølgelig for horrorklassikeren The Thing.

Skrevet

Fy faen. Klemte nettopp ut den lengste hudormen noensinne fra armen. Var sikkert 5-6 cm lang, totalt.

Sliter litt med kviselignende greier på armen akkurat der t-skjorta er.... irriterende. =/

Skrevet
Hvorfor måtte du låse døra pga at unger er på en skole ?

Fordi folk som er gjemmer røykinga si for kjæresten sin og skal banke lillebroren hennes er ikke folk jeg har lyst til skal komme inn hit.

Skrevet
Fy faen. Klemte nettopp ut den lengste hudormen noensinne fra armen. Var sikkert 5-6 cm lang, totalt.

Sliter litt med kviselignende greier på armen akkurat der t-skjorta er.... irriterende. =/

post-11520-1265398467_thumb.jpg

Skrevet
Kunne for all del stilt opp på terminalen i Stavanger, men det hadde vorte eit visst stalkerpreg over det, så eg lar heller den båten gå. Kunne og teke turen inn etter filmen, for å drikke meg pelsen, men skal opp tidlig i morgon og koke egg til frokost til meg og gutungen...
Det hadde ikke vært stalkerish. Stalkerish er når folk dukker opp på skolen min og spør meg om det er jeg som kaller meg eplefe på diskusjon.no, og når jeg svarer ja så sier de til den store gjengen på 3-4 personer "Det var det jeg sa!" for så å gå uten å si noe som helst mer. Og så se på meg på skolen de neste månedene.
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Hadde også The Elephant Man inne på lista, men ettersom hodepinen ikke gir seg og jeg føler så absolutt mest for tingen, så blir det den etter Kvitt eller Dobbelt.

Sånn bare i tilfelle dere ventet spent på oppdatering. Så blir det å fortsette med Mass Effect 2 senere igjen. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...