Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mens dere snakker om selvlagde språk, ug hav' tuh myn'tuh ug's uhn yak'. Lat nu' gruk yt, buh ug nu' cayr'. Da yak' buh ry'ly rao' fo' da tryb'!

:)

Cool story, bro.
Det er faktisk et fullt fungerende språk, tro det eller ei.
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Meeeeehh,er walking zombie i dag igjen.

Me not like.

Folk har for planer for helgen? Skjer det noe awsome? Noen som vil gjøre noe awsome eller bare chill? :)

dunno, jeg er kanskje med på noe. Hva derimot, vites ikke. Have something on your mind?

Endret av MrLeftfield
Skrevet
Holder på å lage middag nå: pannekaker og tomatsuppe. Yummy. :) Har ingen spesielle planer for helga, jeg...blir nok bare spilling/film. Og du har lyst å omgås folk, ser jeg!
Jau,hadde ikke vært så dumt det. Nesten så jeg vurderer å ta meg en tur på "Buggen" som i følge det jeg finner på nettet er det eneste utestedet i Ås senere i kveld..hvis jeg klarer å holde meg våken da :fun:
Skrevet (endret)
Er det normalt at Coca Cola bruker over en måned på å svare på forbrukerklager? Jeg sendte dem en e-post for snart en måned siden, for å klage på to flasker som var tomme for kullsyre når jeg åpnet dem, jeg har enda ikke hørt et pip fra dem. Er det normal oppførsel, eller bør jeg sende dem en ny e-post for å klage?

Er det normalt å gidde å legge så mye arbeid i 2 jævla flasker brus? Selv om det handler om prinsipp.

PS: Ta det heller opp med butikken du kjøpte dem hos. Litt seint nå da.

Endret av Ferchie
Skrevet
Hater å få cola uten kullsyre selv. :thumbdown: Ikke så ofte det har hendt da og har aldri lagd noe oppstyr utav det.

Tror også det er littt sent å hendvende seg til butikken nå.

Aldri skjedd meg!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...