NikkaYoichi Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Cleverbot er ikke smart nok til å stille meg spørsmål.
Mikkel™ Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Du er ikke smart nok til å spørre cleverbot rett.
NikkaYoichi Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Jo, den fikk system overload i sta. Dessuten så innrømte Cleverbot at jeg var for smart for ham.
Slimda Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 (endret) Ooh, spennende. Selv har jeg en liten forkjærlighet for Millionær. Jeg kan ikke spille Millionær. Jeg blir slem og fæl. Et Millionær-monster.Det er jo det som er morsomt! "Du skylder meg herved sjela di! Muhahahaha" Endret 5. februar 2010 av Slimda
WheelMan Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 (endret) i@m a unitard ^ troll Endret 5. februar 2010 av WheelMan
Nie Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Herlig morgen. Deilig å våkne med både verking fra helvete i handa og kvalme.Gravid?
Sidious Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Ahhh. Nå er jeg klar for helga! Vært og handla sjokolade, potetgull, brus og diverse lekkerbiskener.
Balli Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 (endret) JEG ER ET STORT SKREMMENDE TROLL - fix Endret 5. februar 2010 av WheelMan
WheelMan Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Herlig morgen. Deilig å våkne med både verking fra helvete i handa og kvalme. LARS HAR BOLLE I OVNEN!!1 Gratulerer, Anfall og Lars
Slimda Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Herlig morgen. Deilig å våkne med både verking fra helvete i handa og kvalme. LARS HAR BOLLE I OVNEN!!1 Gratulerer, Anfall og Lars Sjelevenner deler jo alt av følelser og smerter. Hihi
Lemon Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Ooh, spennende. Selv har jeg en liten forkjærlighet for Millionær. Jeg kan ikke spille Millionær. Jeg blir slem og fæl. Et Millionær-monster.Det er jo det som er morsomt! "Du skylder meg herved sjela di! Muhahahaha" "NEIMEN? Hvem var det som akkurat fikk 500 kroner? Hm? ÅJA, DET VAR MEG. Hvor mange penger har du da? Oi, ikke mer? Uffdaaaaa." Eventuelt: "JEG GIDDER IKKE SPILLE DET MØKKASPILLET LENGER, DERE BARE JUKSER OG DET SUGER OG SPILL BASERT PÅ TERNINGER ER NOE DRITT UANSETT FORDI MAN IKKE TRENGER Å VÆRE SMART FOR Å VINNE" Jeg er en dårlig taper og en enda dårligere vinner.
Deadringer Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Jeg elsker monopol. Beste spillet ever. Jeg vinner alltid
Slimda Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Jeg er en dårlig taper og en enda dårligere vinner.Hele poenget med å vinne er jo å gni det inn i ansiktet på alle andre. Hvorfor eller skulle du vinne?
NikkaYoichi Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Din dritt. Vil du lære meg å spille Ukulele?
MrLeftfield Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Din dritt. Vil du lære meg å spille Ukulele? Den er enda bedre på norsk faktisk
Petter Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Nå må mamma bli fornøyd skal få: office pakken og ny mus til datamaskinen sin
Anbefalte innlegg