Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Konfirmerer du deg borgelig eller vanlig kirke-ting?

Humanistisk, altså borgelig ;)

jeg hatet konfirmasjonstiden.

vi starta opp i august og slutta i mai. hver jævla tirsdag fra august og til mai (untatt i ferier) møtte vi opp i kriken og lærte bønner og skjit.

Jeg synes det er kjempeinteressant jeg! :fun: Skulle gjerne kunne ha konfirmert meg kristent og hvis jeg kunne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt. Jeg skulle sjekke om metallica lå på spotify (noe de ikke gjør btw), og under similar artists så hadde de ført opp Kurt Nilsen.

Skrevet
Morsomt. Jeg skulle sjekke om metallica lå på spotify (noe de ikke gjør btw), og under similar artists så hadde de ført opp Kurt Nilsen.

What? nu vel, Kurt er jo ganske heavy av seg :p

men det er grunnen til at jeg ikke bruker spotify. Metallica er et must.

Skrevet
men det er grunnen til at jeg ikke bruker spotify. Metallica er et must.
Yeah, samme her. Favorittbandet mitt er og en gjeng med douches så jeg velger å drite i en av de beste tjenestene som har kommet på markedet det siste tiåret.
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Hvorfor ikke bare kombinere? Altså bruke både Spotify og musikk man har på dataen fra før?

Skrevet
Det er nok ikke bare opp til dem om de skal være på spotify eller ikke :p
Du har virkelig ikke fått med deg hvor store rasshøl Metallica er på musikkscenen? Wow.
Skrevet
Du har virkelig ikke fått med deg hvor store rasshøl Metallica er på musikkscenen? Wow.

Blir musikken dårligere av den grunn? jeez, da hadde jeg gått glipp av mye musikk gitt.

Skrevet

Påstår ikke at musikken deres blir dårligere (hadde krevd en del now a days uansett), jeg sier at det ikke er noe jeg respekterer i musikere, og at jeg i hvert fall ikke ser på det som en grunn til å holde meg unna en av de beste oppfinnelsene dette tiåret. Makan til tolkningsevner på deg. Hårsår?`

Skrevet

jo, jeg har fått det med meg. men musikkscenen? hva mener du med det.

Skrevet
Det er nok ikke bare opp til dem om de skal være på spotify eller ikke

Verken Warner eller Universal-subsidiet som distribuerer dem i Europa har noe blanket ban på Spotify for sine artister, så det er nok i all hovedsak artistens eget ønske som veier inn. Det er vel nokså allment kjent at Metallica er teknofobe og framskrittsfiendtlige. Sånn i tillegg til at de ikke klarer å lage musikk lenger.

Skrevet

Ja, band som holder på lenge er jo alltid kjekt, hadde vært enda kjekkere om det hadde vært noe kvalitet å spore i det nyere materialet, men noen liker mora, andre liker dattera.

Skrevet
Hvilken grunn har du til å IKKE bruke Spotify?

Det suger eselballer.

Neida, men jeg sier som alltid. Spotify er som bibliotek. Flott for mainstream og det sauer og døde fisker flest vil ha, men med en gang man beveger seg utenfor, blir det vanskeligere til tilnærmet umulig å oppdrive det man er ute etter.

Derfor kjøper / laster jeg ned musikken min, og kjøper bøkene mine.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...