Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, går mye i JRPG'r som Dragon Quest 4 og 5, final fantasy remakes, kingdom hearts, castlevania-spillene og Metroid Fusion til GBA :) Liker spill som tar laaaaaaaaaaang tid. Er ikke sånn Mario Kart-type liksom.

Skrevet (endret)

Det er like latterlig som å si at Xbox eller dataspill generellt er "bare for små barn". Tullball.

"Spiller du Playstation 3? LOOOLLLLLL ungen min har en PS3 liksom hahahah faen så teit du er få deg et liiiiv" osv

Endret av Bytex
Skrevet
jeg hatet konfirmasjonstiden.

vi starta opp i august og slutta i mai. hver jævla tirsdag fra august og til mai (untatt i ferier) møtte vi opp i kriken og lærte bønner og skjit.

Syns det var litt skøy jeg...de var så jævlig chill med å lære oss ting.

Sett tilbake så hadde jeg nok valgt borgerlig konfirmasjon men hva gjør man ikke før å glede sine foreldre og slekt :)

De nazi prestene vi hadde var ikke slække. det eneste morsome som skjedde var når han ene presten datt i "beinet" til tavla og slo hodet i kanten på et piano :D det var litt freaky og, for han bare lå der i 10 sekunder eller noe :p

Skrevet
Er ikke dere voksne? Trodde DS var for små barn, jeg.
DS er definitivt ikke bare for små barn. Ønsker meg DS selv. Faktisk så er det flere voksne mellom 30 og 40 som spiller div. TV-spill enn barn.
Skrevet

Jeg har en xbox og, gjør det meg eldre, Zeromac? :|

Og jeg har betalt for dem selv, det må jo hjelpe litt.

Bytex: Jeg skal se etter deg på pitochat neste gang jeg er i Drammensområdet.

Skrevet
Det er like latterlig som å si at Xbox eller dataspill generellt er "bare for små barn". Tullball.

"Spiller du Playstation 3? LOOOLLLLLL ungen min har en PS3 liksom hahahah faen så teit du er få deg et liiiiv" osv

Hadde jeg sett en voksen sitte på toget/bussen e.l sittende og spilt DS, hadde jeg fnist litt.

Skrevet

Hvem vil komme og hjelpe meg med å rydde opp etter i går? Ser så bomba ut her :p

Og jeg dreit meg selvfølgelig ut gjentatte ganger når jeg sku prate med chicks jeg har vært interessert i å bli bedre kjent med en stund. Som vanlig :p

Oh well, jeg angrer ikke. Hadde en jævlig digg kveld i går! :D

Selv om jeg var våken i 37 timer, og på fylla i 10 av dem :p

Skrevet
Hvem vil komme og hjelpe meg med å rydde opp etter i går? Ser så bomba ut her :p

Og jeg dreit meg selvfølgelig ut gjentatte ganger når jeg sku prate med chicks jeg har vært interessert i å bli bedre kjent med en stund. Som vanlig :p

Hvis du spanderer turen, losji, mat og fyll... så er jeg der imorgen :)

Skrevet

Hvis du spanderer turen, losji, mat og fyll... så er jeg der imorgen :)

Hjelper ikke mye i morra, da drar jeg til Orkanger :p

Skrevet
Hadde jeg sett en voksen sitte på toget/bussen e.l sittende og spilt DS, hadde jeg fnist litt.

Du er med andre ord ca. 13 og fremdeles fanget i "lol alt annet enn gears of war er LEIM og BARNSLIG da LOL"-paradigmet?

Skrevet
Tidsforskjeller er meg en underlig greie. Her står det at den airet i dag.
På myepisodes står det ikke at den har airet, men likefullt lå den ute på verdensveven i dag.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...