Mephistopheles Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Er vemmelig å sjå det kokte kjøtet på handa, og kjenne lukta av søndagsteika av sin eigen kropp... Ikkje minst den fantastiske kjensla når kroppen byrjar støte faenskapet frå seg...
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 (endret) Sit heime med ei form for mild matforgifting, har spydd heile natta, sov ti 12.00 og går no som ein Zombie her i heimen. Nokon tips til kva som kan passa i ein uvel, mistilpassa mage som er kopla til ein munn som kun tørstar etter kaffi? Gammelt kjerringråd mot spymage; Rist ut kullsyren av ei cola før du drikker den. Endret 4. februar 2010 av Slettet-77do0b
b-real Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Hvis du har så smør på Alovera. Funker som fy på brannsår.
Deadringer Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Jepp. Vekker appetitten riktignok. Godt det er mat snart.
Mikkel™ Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Det og! Effen og, skal til Trondheim i helga! blir kos
b-real Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Jeg begynner å få hjemlengsel...Leneg siden du var hjemme da? Jeg begynner å få helglengsel..Kjeften...får ikke helgefri før den 28 jeg.
Mikkel™ Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Var jo hjemme i mårres . Bare så giddasløs rait nao
After Dark Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Butikken her i nærområdet har sluttet å selge Red Bull i pakker på fire. Må begynne å kjøpe enkle bokser. Men nå er det burgertid. Snakkes.
Sidious Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Skikkelig arbeidsjern du, b-real. Jobber du fem dager i uka, eller blir det mer?
b-real Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Hvor mye vet jeg ikke, men det er så jeg kan telle på hendene antall ganger jeg har hatt fri i helgene i fjord..og så har en støttekontakt-ting i helgene i tillegg også så..jah..aldri en helg fri.
Sidious Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Huff. Det er frustrerende. Husker godt den sommeren jeg jobba på ICA: tror jeg fikk fri en eller to helger. Få ting som suger mer enn å jobbe når det er helg.
Mchansern Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Oh lord. Samme fag og samme lærer i 8t i strekk. Tror jeg døøøør.
MrLeftfield Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Hvis du har så smør på Alovera. Funker som fy på brannsår. +1. Aloe Vera funker på det meste faktisk. Gud shiet.
Shikaru Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 teit, jeg tok en test for å se om jeg hadde bestått båttesten, og det gjorde jeg ikke dårlig på hva enkelte ting heter og sånt, men knuter og enkle regler kan jeg ihvertfall.
Anbefalte innlegg