Datasmurf Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Da var oppvasken tatt, maten gjøres klar og jeg hiver meg i gang med badet. Invaders Must Die (Deluxe Edition) på full vreng, dørene låst og mobilen på lydløst, gir for øyeblikket faen i naboene
L4r5 Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Alt jeg lirer av meg er genialt på et eller annet vis.Myth bustedJeg lo.
Deadringer Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Nåja, har sett langt morsommere kommentarer.
Bytex Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Du gir faen i naboene helt til det blåses hull i veggen med bazooka, og en frådende kar kikker inn og brøler DIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! mener du.
Sidious Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Kjøpte akkurat "Mass Effect" på Steam. Håper det er like bra som folk vil ha det til å være. Laster ned nå (2mb/s). Sweeeeeeeeet!
Bytex Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 (endret) Redde galaksen. Kort fortalt. http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_effect Endret 3. februar 2010 av Bytex
Sidious Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Det er awesome. Det sies så. Finner ut av det senere i kveld.
Datasmurf Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Du gir faen i naboene helt til det blåses hull i veggen med bazooka, og en frådende kar kikker inn og brøler DIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! mener du. Eller snuten kommer. Igjen. Irriterende at maten ikke er vanntett, sku gjerne kombinert mat og dusj
Bytex Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 (endret) Snuten kom til meg for å sjekke om jeg var i live, for mange år siden. Hadde slått av mobiltlf og lagt fasttelefonen "off the hook" i 3 uker og mamma fikk ikke tak i meg Da lærte jeg at det kanskje er lurt å være tilgjengelig likevel. Endret 3. februar 2010 av Bytex
L4r5 Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Redde galaksen. Kort fortalt. http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_effect Så forsåvidt interresant ut. Synd jeg ikke føler jeg kan ta meg råd til det nå. Snuten kom til meg for å sjekke om jeg var i live, for mange år siden. Hadde slått av mobiltlf og lagt fasttelefonen "off the hook" i 3 uker og mamma fikk ikke tak i meg Da lærte jeg at det kanskje er lurt å være tilgjengelig likevel. Haha. Hørtes sprøtt ut.
Datasmurf Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Så blir det å velge mellom god rødvin og god cava ...
Bytex Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Foreslår ingen av delene. Slutt å drikk på hverdager. Alkis.
Niqābninja Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Det er awesome. Jeg trodde på deg da du holdt deg til det. Men når du begynte med detta "Bedre enn Fallout 3"-tullet ditt, mista du meg. Nå skal jeg spille igjennom begge, kun for å bevise deg feil. :---D
Datasmurf Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Foreslår ingen av delene. Slutt å drikk på hverdager. Alkis. Funker dårlig å være edru vert på k(l)assefest
zennox Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Ferdig på jobb om 1 time og 15minutter.... livet mitt <3
Skjelvgråt Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Wuhu, endelig kan jeg lett installere spill og slik lett, som jeg kjøper på lagersalg på piratbrygga !
Anbefalte innlegg