Lemon Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 (endret) Du burde holdt deg hjemme. Syke folk skal være hjemme for å bli raskest mulig friske. Prøv å si det til min mor. AAAAAAAAAAAAH. Jeg hosta samtidig som jeg strakk meg, og nå har jeg en stikkende smerte i sida som ikke går vekk. Faaaaaen. Det her er ikke hjernekreft lenger, det er AIDS. Endret 3. februar 2010 av Lemon
Slimda Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Du burde holdt deg hjemme. Syke folk skal være hjemme for å bli raskest mulig friske.Prøv å si det til min mor. Hva slags mor sender syke barn til skolen? Ring barnevernet.
Balli Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 er det noen i dnfk som har Hippopotomonstrosesquipedaliophobia ?
Lemon Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 (endret) Men jeg er jo myndig. /cut, cut alex: ÆÆH, JAA. Øynene mine! Endret 3. februar 2010 av Lemon
Eplefe Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Det heter faktisk fobi på norsk, ikke phobia. L2write.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 De fleste av oss lever ikke ut våre gammel-dame-med-blomster-kjole-og-parykk fetisjer på nettet heller Så du innrømmer at du har en slik fetisj? AAAAAAAAAAAAH. Jeg hosta samtidig som jeg strakk meg, og nå har jeg en stikkende smerte i sida som ikke går vekk. Faaaaaen. Det her er ikke hjernekreft lenger, det er AIDS. I hodet mitt så det litt morsomt ut. Jeg kan spandere en kakao på deg for at jeg lo av deg?
Slimda Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 er det noen i dnfk som har Hippopotomonstrosesquipedaliophobia ? Jeg syns lange ord er interessante jeg.Men jeg er jo myndig. /cut, cut alex: ÆÆH, JAA. Øynene mine! Myndig? Jammen da bestemmer jo du selv.
Balli Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 (endret) Det heter faktisk fobi på norsk, ikke phobia. L2write. tok det jo rett fra nettet *edit* fikk en følelse at alle sluttet å poste her å leser fobi lista *edit2* nevermind Endret 3. februar 2010 av alexbalibander
Lemon Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 AAAAAAAAAAAAH. Jeg hosta samtidig som jeg strakk meg, og nå har jeg en stikkende smerte i sida som ikke går vekk. Faaaaaen. Det her er ikke hjernekreft lenger, det er AIDS. I hodet mitt så det litt morsomt ut. Jeg kan spandere en kakao på deg for at jeg lo av deg? Please do. Med mindre du har en kopp Earl Grey med honning og melk stående da. Da tar jeg heller det. er det noen i dnfk som har Hippopotomonstrosesquipedaliophobia ? Jeg syns lange ord er interessante jeg.Men jeg er jo myndig. /cut, cutMyndig? Jammen da bestemmer jo du selv. Jaa, men mamma betaler skolepengene. (Jepp, jeg er en av de ekle privatskolekidsa)
WheelMan Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Men jeg er jo myndig. /cut, cut Bare fysisk, desverre. Står ikke like godt til mentalt, tror jeg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Slimda Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 /shrug Har ikke noe imot privatskole"kids". Greit nok at hun betaler, men du burde fortsatt satt ned foten og sagt at "jeg er syk/har nettopp vært syk". Jeg hadde gjort det, uten problem.
Slimda Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Interessant start på dagen Fox. Personlig syns jeg morgenen er kald.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Please do. Med mindre du har en kopp Earl Grey med honning og melk stående da. Da tar jeg heller det. Desverre, men det er mye annet rart på automatene. : D
fox Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Interessant start på dagen Fox. Personlig syns jeg morgenen er kald. Veldig interessant Skulle egenlig si "morgen suger penis", men siden penis har krympa. Så skriver jeg "balle" istedenfor. Onsdag er jo kjedelig, minner meg litt på blåmandag.
Lemon Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 /shrugHar ikke noe imot privatskole"kids". Greit nok at hun betaler, men du burde fortsatt satt ned foten og sagt at "jeg er syk/har nettopp vært syk". Jeg hadde gjort det, uten problem. Det hadde jeg da jeg begynte her. Og har det fortsatt til en viss grad. "Hallo, foreldrene våre betaler faktisk for at vi skal få bra karakterer". Anfall: Uuuu, automater.
Slimda Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Onsdag betyr fiskemåltid til Lunsj, om 1 time og 5 minutter. Onsdag betyr Patchdag i WoW. Onsdag betyr halve uka er ferdig. Onsdag betyr 2 dager til helg. Onsdag er en ganske kurrant dag, egentlig.
MrLeftfield Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Onsdag betyr fiskemåltid til Lunsj, om 1 time og 5 minutter.Onsdag betyr Patchdag i WoW. Onsdag betyr halve uka er ferdig. Onsdag betyr 2 dager til helg. Onsdag er en ganske kurrant dag, egentlig. +1
Anbefalte innlegg