Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Den gjør jo at ingen hører når man åpner den på klasserommet! 1+ for Urge

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den gjør jo at ingen hører når man åpner den på klasserommet! 1+ for Urge

For et argument! Jeg tror clvn føler seg blown away.

/golfclap

Skrevet

evening faktisk. Hva er det med folk på DNFK å ikke legge seg? hver dag når jeg står opp så ser jeg gjennom de siste sidene her og ser at folk "ikke" klarer å legge seg. :s

Skrevet
evening faktisk. Hva er det med folk på DNFK å ikke legge seg? hver dag når jeg står opp så ser jeg gjennom de siste sidene her og ser at folk "ikke" klarer å legge seg. :s

Bare sånn vi er av natur. Ihvertfall enkelte her inne, spesielt Smurfen.

Skrevet

Men så er det også merkelig hvor mye trøttere man blir av fysisk aktivitet og slikt, og ikke bare innesitting.

Men da kommer vel unnskyldningene på rekke og rad tenker jeg.

Nå venter jeg på at vaskemaskinen skal bli ferdig med ullsokkene mine, har smått begynt å pakke til i morgen.

Skrevet
Men så er det også merkelig hvor mye trøttere man blir av fysisk aktivitet og slikt, og ikke bare innesitting.

Men da kommer vel unnskyldningene på rekke og rad tenker jeg.

Nå venter jeg på at vaskemaskinen skal bli ferdig med ullsokkene mine, har smått begynt å pakke til i morgen.

Hvor er det du skal henn?

Skrevet

Hurra! Norsk kommunikasjonsfag på skulen! Tilfeldig at me har om transaksjonsanalyse (P-A-C), nett no når eg er i bearbeidingsprosessen for å analysera kva som skjer med meg og mor til son min? Byrjar nesten å tru på skjebnen her...

Forresten, den j.... Fnattbussen var ikkje innom meg i går, så eg fekk aldri klemmen min av Eplefe. Nokon andre som mottok den?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...