Shikaru Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 enig, samt at en av naboene mine må røyke no sinnsykt mye fordi det luktes på mitt rom av og til. er litt oversensitiv til lukter.
Wiciwato Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hvorfor er det så vanskelig å forstå at jeg skal ha plain, jeg skal ha PLAIN! cheeseburger. Folka på McDonalds er så utrolig inkompetente. De bare prøver å få deg til å innse fakta, nemlig at salat, dressing, løk og sylteagurk er det som gjør burgeren god Det smaker kattemøkk! Får ta med meg burgeren om en måneds tid og gi han en ansiktsmassasje.
L4r5 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg HATER røykere som peser deg i ansiktet med den grusomme ånden.Det er forsåvidt en annen sak.
Sameboe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Det smaker kattemøkk! Får ta med meg burgeren om en måneds tid og gi han en ansiktsmassasje. Da tror jeg jaggu meg at jeg må prøve ut kattemøkk hvis jeg er i nøden en gang.
Ferchie Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Røyk, røyk til du detter sammen i et krampeaktig hosteanfall, men ha i det minste folkeskikk nok til å tygge tyggegummi før du hveser folk i trynet. Sameboe: Har vært travelt på denne fronten i det siste! Gjør nok et comeback ja. Endret 1. februar 2010 av Ferchie
WheelMan Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 WheelMan, skal de på bilen din eller? Var lekkert Iom. at Pegasus ikke leveres i større enn 18" skal man ikke se bort ifra det, nei.
Slimda Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Sylteagurk har ingenting på en burger å gjøre. En skikkelig burger skal ha følgende: Brød. Salat (pref. kinakål). Dressing. Kjøtt. Ost. Bacon. Chili-ketchup. Chips. ekstra ost og dressing på chipsen. Alt annet er feil.
Sameboe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Sameboe: Har vært travelt på denne fronten i det siste! Gjør nok et comeback ja. Å... Nå begynner det å gå mot gamle tider her inne! Eplefe, Ferchie, KitKat har alle gjort comeback! Mangler bare Espen Pai og Kibs (pluss noen jeg sikkert har glemt i medfarten) Koselig!
Ferchie Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Slimda, veldig enig i det du skriver. I Trøndelag er det av en eller annen grunn greitn å sennep på burger (!). Synes forresten Barbeque saus på burger er en vinner også. Sameboe: Ikke verst! Kan forresten meddele at i Juli kommer det er liten kopi av meg til verden! Endret 1. februar 2010 av Ferchie
Datasmurf Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Kan noen drepe "The Baseballs"! Jeg hater den reklamen på Spotify! Braksukess? Que? Mja, jeg var litt skeptisk da jeg først hørte Hot 'n Cold på P3, men så sjekka jeg ut resten av albumet og fant ut at jeg likte det jeg hørte Ang. Kibs så får vi nok ikke se henne igjen. Vemodig, men c'est la vie.
L4r5 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Sylteagurk har ingenting på en burger å gjøre. Bullshit. Men den kan sløyfes. Men da må man legge til sylted jalapenos En skikkelig burger skal ha følgende:Brød. Salat (pref. kinakål). Dressing. Kjøtt. Ost. Bacon. Chili-ketchup. Chips. ekstra ost og dressing på chipsen. Alt annet er feil. Chips har ingenting på en burger å gjøre. Og du glemte rå løk, sylta jalapenos, tomat og BBQ-saus.
Sidious Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Ut med bikkjene snart, og så blir det lesing... Gleder meg allerede til det er helg igjen.
Sameboe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Sameboe: Ikke verst! Kan forresten meddele at i Juli kommer det er liten kopi av meg til verden! Gratulerer Ferchie
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Sylteagurk har ingenting på en burger å gjøre. Den kunne tolkes litt feil. Jeg mente at jeg var enig. Endret 1. februar 2010 av Slettet+5132
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Sameboe: Ikke verst! Kan forresten meddele at i Juli kommer det er liten kopi av meg til verden! Juli ja Gratulerer.
Ferchie Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Takk takk! Ikke helt ventet, men det er veldig spennende!
HanEneTomaten Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hvor mange tomater spiser dere daglig? Jeg bare lurer..
Slimda Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Sylte her og sylte der. Ikke slikt smuss på mine burgere takk! Løken kan loke seg bort, syltet jalapeno er bare jalla, og tomater har en forferdelig dårlig/kjedelig smak. Nei, det blir litt feil. Sorry Lars, men du tar nok feil. Må være alderdommen som begynner å tre inn.
HanAndreTomaten Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg spiser en tomat daglig... dersom det ikke teller med Cherry-tomater, da. teller cherry-tomater?
Datasmurf Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg er ca enig med Slimdas oppfatning av burger, men jeg er skeptisk til chipsen Trenger ikke chips, det er bare overflødig Og som dressing ... Bjerkes spicy pizza- og kebabdressing
Anbefalte innlegg