Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor er det så vanskelig å forstå at jeg skal ha plain, jeg skal ha PLAIN! cheeseburger. Folka på McDonalds er så utrolig inkompetente. :mad:

De bare prøver å få deg til å innse fakta, nemlig at salat, dressing, løk og sylteagurk er det som gjør burgeren god :D

Det smaker kattemøkk! Får ta med meg burgeren om en måneds tid og gi han en ansiktsmassasje.

Skrevet
Det smaker kattemøkk! Får ta med meg burgeren om en måneds tid og gi han en ansiktsmassasje.

Da tror jeg jaggu meg at jeg må prøve ut kattemøkk hvis jeg er i nøden en gang.

Skrevet (endret)

Røyk, røyk til du detter sammen i et krampeaktig hosteanfall, men ha i det minste folkeskikk nok til å tygge tyggegummi før du hveser folk i trynet.

Sameboe: Har vært travelt på denne fronten i det siste! :) Gjør nok et comeback ja.

Endret av Ferchie
Skrevet

Sylteagurk har ingenting på en burger å gjøre.

En skikkelig burger skal ha følgende:

Brød. Salat (pref. kinakål). Dressing. Kjøtt. Ost. Bacon. Chili-ketchup. Chips. ekstra ost og dressing på chipsen.

Alt annet er feil.

Skrevet
Sameboe: Har vært travelt på denne fronten i det siste! :) Gjør nok et comeback ja.

Å... Nå begynner det å gå mot gamle tider her inne! Eplefe, Ferchie, KitKat har alle gjort comeback! Mangler bare Espen Pai og Kibs (pluss noen jeg sikkert har glemt i medfarten)

Koselig!

Skrevet (endret)

Slimda, veldig enig i det du skriver. I Trøndelag er det av en eller annen grunn greitn å sennep på burger (!).

Synes forresten Barbeque saus på burger er en vinner også.

Sameboe: Ikke verst! :p Kan forresten meddele at i Juli kommer det er liten kopi av meg til verden!

Endret av Ferchie
Skrevet
Kan noen drepe "The Baseballs"! Jeg hater den reklamen på Spotify! Braksukess? Que?

Mja, jeg var litt skeptisk da jeg først hørte Hot 'n Cold på P3, men så sjekka jeg ut resten av albumet og fant ut at jeg likte det jeg hørte :D

Ang. Kibs så får vi nok ikke se henne igjen. Vemodig, men c'est la vie.

Skrevet

Bullshit. Men den kan sløyfes. Men da må man legge til sylted jalapenos

En skikkelig burger skal ha følgende:

Brød. Salat (pref. kinakål). Dressing. Kjøtt. Ost. Bacon. Chili-ketchup. Chips. ekstra ost og dressing på chipsen.

Alt annet er feil.

Chips har ingenting på en burger å gjøre. Og du glemte rå løk, sylta jalapenos, tomat og BBQ-saus.
Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)

Den kunne tolkes litt feil. Jeg mente at jeg var enig. :sick:

Endret av Slettet+5132
Gjest Slettet+5132
Skrevet
Sameboe: Ikke verst! :p Kan forresten meddele at i Juli kommer det er liten kopi av meg til verden!

Juli ja :cool: Gratulerer.

Skrevet

Sylte her og sylte der. Ikke slikt smuss på mine burgere takk! Løken kan loke seg bort, syltet jalapeno er bare jalla, og tomater har en forferdelig dårlig/kjedelig smak.

Nei, det blir litt feil. Sorry Lars, men du tar nok feil. Må være alderdommen som begynner å tre inn.

Skrevet

Jeg er ca enig med Slimdas oppfatning av burger, men jeg er skeptisk til chipsen :p

Trenger ikke chips, det er bare overflødig :p

Og som dressing ... Bjerkes spicy pizza- og kebabdressing :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...