Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Var litt den felles bekjente-tingen jeg tenkte på da..er nesten alltid noen som kjenner noen her på dette forumet så..

Men det kan godt hende jeg klarer å finne det ja. Var ikke noe problem å finne ditt egentlig..

Ja, nettsikkerhet er ikke min greie, egentlig. Spørsmålet er om du fant riktig. :p

PM bekreftelse sendt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
PM bekreftelse sendt.
Du vinner. Adressen er tydeligvis vanskeligere.

Neida, er bare å søke opp vedkommende du bor sammens med det og så har man den.

Kan litt om det der etter 2 år på 1881.

Jeg må le litt da, så på reklame at "vi har lagt om tjenestene våre nå og skal gi deg raskere svar"

Så jævlig eid av media og kundene sine.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Those bastards. Den ene gangen jeg har giddet å ringt de for å få meg et nummer, så får jeg ikke noe. :no:

Skrevet
PM bekreftelse sendt.
Du vinner. Adressen er tydeligvis vanskeligere.

Neida, er bare å søke opp vedkommende du bor sammens med det og så har man den.

Kan litt om det der etter 2 år på 1881.

Jeg må le litt da, så på reklame at "vi har lagt om tjenestene våre nå og skal gi deg raskere svar"

Så jævlig eid av media og kundene sine.

Om du sikter til sundelia 25 så er det feil, ingen av oss har bodd der noensinne, tho, vi bodde i nærheten en stund.

Skrevet
Those bastards. Den ene gangen jeg har giddet å ringt de for å få meg et nummer, så får jeg ikke noe. :no:

Så det ble ikke noe nummer på deg? :'(

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Kondolerer. :cry:

"Jada, vi sender deg en sms så kan du hooke opp med hun tøsa på Voss." Men neida.

Så det ble ikke noe nummer på deg? :'(

Nei, ikke før dagen etter når jeg kom hjem. Happy ending :love:

Skrevet
Hvilket impliserer en innrømmelse av at de tidligere har svindlet kundene sine.
Ja...og det har de faktisk. Å sitte å tvinge folk som jobber der til å hale ut tiden er så ræva dårlig gjort og en grunn til at en ikke ville jobbe der lengre. Sitte å dra ut en samtale for å finne nummeret til oslo taxi (02323) til 40sekunder gadd jeg bare ikke.

Om du sikter til sundelia 25 så er det feil, ingen av oss har bodd der noensinne, tho, vi bodde i nærheten en stund.
Oh well..nært nok :p
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...