Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
mMmm ... Biff og rødvinssaus gjør seg utmerket til frokost! :D

Tar deg på ditt ord. Men det hadde vel gjort seg enda bedre med litt drikke til... ;)

Hadde isvann, gjorde seg ganske bra til frokost dagen derpå. Formen er fin, men jeg er forslått her og der, og det gjør vondt der jeg frøys mest da jeg gikk hjem i natt :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med Nyhus.

Nå sitter jeg bare her og venter på at søss skal bli ferdig med å sy puta si og pugge muskler på latin, sånn at vi kan dra til Trondhjem og jeg kan komme meg hjem til Steinkjer :p

Men jeg har hørt rykter om at det er kake først, så ... :|

Skrevet
Nå sitter jeg bare her og venter på at søss skal bli ferdig med å sy puta si og pugge muskler på latin, sånn at vi kan dra til Trondhjem og jeg kan komme meg hjem til Steinkjer :p

Jeg venter på å ikke kjede meg lenger. I win but wish i didnt.

Skrevet
:p

Ser ikke ut til at jeg skal hjem med det første. Fikk høre at jeg kunne bare pakke opp Bones igjen og se 4-5 episoder mens jeg venter -_-

Jeg vurderer å gjøre noe. Planen for i dag var å gjøre så lite som overhode mulig, men overraskende nok viste det seg å bli kjedelig. Får se om jeg gidder slenge liket i natOren og stikke innom en kamerat eller to.

Skrevet
Enig med Nyhus.

Men jeg har hørt rykter om at det er kake først, så ... :|

Det er den samme søstra som du skal gifte bort til meg, ikke sant? :)

Skrevet

mMmm ... X-Files er digg :D

Skulle ønske jeg fant scanneren min, skriveblokka mi, kryssordbladet mitt og yndlingspenna mi da. De er ikke der jeg la dem sist, og ingen har selvfølgelig sett dem -_-

Skrevet

Hoho, nå er jeg for første gang småfull hjemme. har 18-års bursdagsfeiring med familien selv om jeg ikke fyller før neste lørdag. :D

Skrevet

Ævv!

Jeg har vondt i føttene.

Først sier legene at nei, det er sikkert bare innbilning.

Så blir jeg undersøkt etter et halvt år og får vite at leddbandene og senene mine er hele og friske.

Så blir jeg undersøkt igjen nå nettopp og får vite at jeg har ikke hovne tverrplater.

Jeg er ikke interessert i å vite hva jeg ikke har. Jeg vil vite hva jeg har, og hvordan jeg kan fikse det, for det gjør fittevondt å gå ><

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...