Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blackburn er jo uten tvil like mye muggenost som Brann er :F

Vi er en av fire klubber som har vunnet PL!

Yeah. Let's all laugh at Liverpool! :!:

Skrevet

Chris. Jeg klarer helt ærlig talt ikke å bry meg.

Når dere må runke videoer fra '96 skjønner jeg at det ikke er mye annet å gjøre på.

Selvtatt:

I_really_hate_seagulls_by_eplefe.jpg

Skrevet
Jeg mener nordmenn som omtaler engelske fotballklubber som "vi" er det noe feil i hodet på.
Jeg må nesten si meg enig i den.

Pic unrelated.

img_49739162e1acb.jpg

Skrevet
Få fotballpratet i sin respektive tråd. Eventuelt respektive tråder.

Hvorfor det? Står det noe om det i førsteposten?

Brukerregler for Forumkaféen:

* Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet.

* Enkle spørsmål er tillatt. Support utover det skal tas i egne tråder i rett kategori.

* Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.)

(Flere vil bli lagt til etterhvert dersom de bli vedtatt.)

Vet at "alle" her inne hater fotball, men hvorfor kan man ikke prate om fotball når man kan prate om alt annet?

Skrevet (endret)
Man må nesten litt utenfor hylla på Meny eller den lokale tappekranen for å finne de virkelige godbitene, men heldigvis popper det jo opp mikrobryggerier som paddehatter for tiden så det er tydelig at markedet for litt mer særegne produkter er økende.

Tvilsomt. Heldigvis har Aass solgt bedre de siste to årene enn normalen, men jeg tviler sterkt på at dette gjelder alle Norges bryggerier da Ringes fortsatt selger såpass mye bedre enn alle andre. Om Aass bare hadde turt å sette ned prise et par kroner er jeg sikkert på at de hadde vært konkurransedyktig med Ringnes.

Aas er jo et av de eldste og mest kjente industribryggeriene i Norge så de har lite med mikrobryggerier å gjøre i så måte. De klarer seg uansett godt og er jo veldig godt kjent for bock-ølet sitt blant annet. Ringnes eies jo av Carlsberg noe som utvilsomt er med på å styrke posisjonen deres i det norske markedet. Ellers tror jeg vi vil se mer og mer til nye mikrobryggerier i fremtiden etterhvert som nordmenns kjøpekraft og lyst på nye opplevelser fortsetter å øke. Nøgne Ø er jo et godt eksempel på at det også er rom for nye mer spesialiserte bryggerier i Norge til tross for god metning av mainstream-markedet av de største aktørene. Endret av fargoth
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...