Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jaaada dere, har dere noe god rødvin å anbefale da? :wee:

Jepp. Fransk = Bra. Spansk = Muggsmak.

I beg to differ. Men så har jeg en fyldig italiener jeg setter over det meste. Portugisisk er heller ikke dumt. Blir artig å fylle tjue og begynne å teste whiskeyer. Utvalget mitt har til nå vært mildt sagt begrenset.

Skrevet
Også forsvinner vel litt av kullsyra når man heller i glasset med mindre jeg tar helt feil. Har ikke så mye peiling på øl :)

Selvfølgelig, men finnes de som(av en eller annen rar grunn) heller flaskeøl i glass også.

Om man foretrekker glass istedet for flaske så ser jeg ikke noe galt i det :)

Skrevet

I beg to differ. Men så har jeg en fyldig italiener jeg setter over det meste. Portugisisk er heller ikke dumt. Blir artig å fylle tjue og begynne å teste whiskeyer. Utvalget mitt har til nå vært mildt sagt begrenset.

Fransk er alltid best. Både hva gjelder vin, ost og mat generelt. Bare ikke biler :!:

Og second that. Bare 4 mnd igjen her, wooh

Skrevet

Vin er ikke godt med mindre den er hjemmelaget og smaker bringebærsaft og holder 28%

Mimre det var godt <3

Skrevet
Blir artig å fylle tjue og begynne å teste whiskeyer. Utvalget mitt har til nå vært mildt sagt begrenset.

Gled deg. Jeg har masse gode tips om det trengs. Whisky = win.

Om man foretrekker glass istedet for flaske så ser jeg ikke noe galt i det :)

Jeg ser ikke poenget med å helle pils i et glass om pilsen er på flaske. Boks = ok, men er den på flaske = null poeng.

Skrevet
øldiskusjonen. (...)
"Ungfoler som enda ikke er ferdige med pilsnerfasen ramser opp en håndfull av vår tids hyppigst markedsførte ølmerker" kan vel knapt kalles noen øl-diskusjon.
Skrevet
Er det noen her som liker Amigo? :p
Aldri smakt selv, men jeg innbiller meg det er en typisk billig bordvin som passer for folk som bare vil ha noe billig alkohol og tror de er sofistikerte fordi de kjøper rødvin.
Skrevet
"Ungfoler som enda ikke er ferdige med pilsnerfasen ramser opp en håndfull av vår tids hyppigst markedsførte ølmerker" kan vel knapt kalles noen øl-diskusjon.

Kom fra "han" som åpenbart har ikke har peiling på annet enn hvordan en skal uttrykke seg på nettet for å virke så smart så mulig. La oss nå diskutere pilsen vår uten å blande deg inn. Har du ikke noe bra å si, ikke si det(hyklerisk, i know).

Skrevet
øldiskusjonen. (...)

Vil dog ikke kalle Kilkenny og guinness Pils

Skrevet (endret)
Er det noen her som liker Amigo? :p
Aldri smakt selv, men jeg innbiller meg det er en typisk billig bordvin som passer for folk som bare vil ha noe billig alkohol og tror de er sofistikerte fordi de kjøper rødvin.

You sir, are correct!

edit:

ps. den smaker korket selv om den ikke er det. win?

Endret av Slurpee
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...