Sirslask Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Hvorfor kan ikke stolene her være litt bedre å sitte i, jeg dør på meg snart av vondt i ryggen siden de ikke er laget til å ligge i
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Jeg gleder meg sånn til i morra! Hva skjer i morra?
Datasmurf Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Konsert med Infinity! Jeg skal stå der, berusa på alkoholinnholdig væske og gaule ut Touch me, touch me everywhere. Tonight I'm feelin' hot, makin' out in a parkin' lot.
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Hvorfor kan ikke stolene her være litt bedre å sitte i, jeg dør på meg snart av vondt i ryggen siden de ikke er laget til å ligge i Hva med å ikke ligge i dem?
Sirslask Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Hva med å ikke ligge i dem? Kan funke, men er så fucked up i håndledda av å sitte krummet over laptopen
NikkaYoichi Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Nå veit jeg at en av de it-ansatte på skolen er på dette forumet, nå er det bare finne ut hvem det er! Hvordan vet du det?
Slurpee Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 For en sær dag. Først så jeg på at klassen hadde gym. Læreren de har kom bort til meg og bare "Deg har jeg ikke sett før, heheheheh. Hva heter du a?". Sa at jeg var velkommen til å ha gym med dem osv. Da jeg lurte på om det ikke var for sent å få grunnlag til karakter uansett, så sa han "Det kan jo alltids ordnes" og smilte skikkelig sleskt til meg. Gives me the creeps. The fuck?! O____o Nå veit jeg at en av de it-ansatte på skolen er på dette forumet, nå er det bare finne ut hvem det er! Hvilken skole?
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 The fuck?! O____oSikkert en spøk som ble litt feil eller så ble det oppfattet på en annen måte enn det var ment. Hvis jeg mot formodning skulle ta feil og det var en oppfordring til seksuelt samkvem så er jo det også bare positivt. Tenk å ha en slik sak hengende over hodet til en lærer. Åpner for utpressing dette. "Alle" har jo opptaksfunksjon på mobilen så det skulle ikke være noe problem å skaffe bevis. Plutselig får man toppkarakter i faget.
Slurpee Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 No shit sherlock Men man spøker ikke om slikt med en elev du "aldri" har møtt før. Tror jeg. Ikke vet jeg, er ingen lærer
Sirslask Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Under en time til jeg er i Skien. oh lykke Under en time til jeg er i Skien. oh lykke
Catkin Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Dere er like gale som moren min. Hun mener også at jeg skal benytte meg av de mulighetene jeg har. But no, jeg skal holde meg langt unna gymlærere og retards. Tøser, altså.
Mchansern Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Huset for meg fra nå til søndag kveld. Sweet.
b-real Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Dere er like gale som moren min. Hun mener også at jeg skal benytte meg av de mulighetene jeg har. But no, jeg skal holde meg langt unna gymlærere og retards. Tøser, altså. Ville jeg ha gjort
Slimda Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 *fnis* Noen som vet når iPad med vinger kommer til Norge?
Anbefalte innlegg