Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Samtidig får hun jo noe hun ønsker; oppmerksomhet. Kanskje ikke den type oppmerksomhet hun ønsker, men dog oppmerksomhet.
L4r5 Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Er det bare meg som bryter ut i latter når jeg leser ting som det her? :!: Vær så snill å kjøpe en skalpell til henne.
Eplefe Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Og husk: Down the road, not across the street.
Sameboe Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Om hun på død og liv vil leke Rambo med armen sin fortjener hun en syrlig(dog morsom) kommentar. Agree!
Mikkel™ Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Jobbdagen idag gikk fort. Synd det ikke var fredag
Sameboe Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Jobbdagen idag gikk fort. Synd det ikke var fredag Ahh.. Fredag = TV produksjon Alltid like slækkt og kos.
Mikkel™ Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Blir slækkt i mårra ja. Har rydda hele lageret idag så har plenti med plass til å sette opp mer klienter
Datasmurf Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Dagen i dag var døll. De siste 2 timene gikk med til å vise frem det vi på gruppa hadde laget før jul, og det vi skal lage nå, sammen med læreren. De andre gruppene brukte maks en halvtime. Hos oss gikk det 2 Holdt på å sovne flere ganger på slutten, og jeg fikk refs for å bare ha bygget lego og ikke lekt med modelleire.
Mikkel™ Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Vi fant mye lego på rommet til Media på gubb idag og ...
L4r5 Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Der var Bazukh tilbake også! Velkommen tebakers! Vi har savnet deg!
CypheroN Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Dere er da faen meg ikke bedre som gjør så mye ut av det, jeg prøvde faktisk og svare et innlegg med ett ansiktsutrykk istedet for ord. Så jeg vet ikke jeg?..Foresten kanskje vi skal spørre om alle smileys blir fjernet siden enkelte ikke liker det? JA ! Du har fortsatt ikke svart på spørsmålet. Jeg liker smileys.
Natrich Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Har du blitt mobba på skolen eller hva er det?Å poste et innlegg med kun én smiley og det er det, gir lite mening. Dessuten tror jeg det strider mot retningslinjene. Nja, står dette i retningslinjene: Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt. Men jeg mener jeg har sett mods si at enkeltstavelser som "hei!" eller en smiley alene i et innlegg er forbudt :hmmm:
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Hva en mod sier har ikke noe og si. Det er retningslinjene som skal følges
Natrich Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Hva en mod sier har ikke noe og si. Det er retningslinjene som skal følges Ja, sant det. Men hva en mod sier bør også respekteres. Siden det er en diskusjonsarena vi befinner oss på så er det litt feil med " -.- " og "Hei!" Slapp av, jeg vet det er DNFK, but still...
WheelMan Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 (endret) Hva en mod sier har ikke noe og si. Det er retningslinjene som skal følges Men det er en fin del av retningslinjene som sier det at vi kan sette regler selv utenfor retningslinjene, om vi føler det passende ----------------- ^STREK1^ Sånn, hva skjer i den vide verden? Endret 28. januar 2010 av WheelMan
Datasmurf Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Gawd, sulten :| Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal spise suppe eller ostesmørbrød heller :|
L4r5 Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Sånn, hva skjer i den vide verden?Dama har sovna på sofaen. Jeg lurer på om jeg skal vekke henne sånn at hun ikke risikerer å ikke få sove til natta. But again... hu var ganske trøtt. Hun trenger sikkert å ligge litt.
Sameboe Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Sånn, hva skjer i den vide verden? Ikke stort. Er sulten der?
CypheroN Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Gawd, sulten :|Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal spise suppe eller ostesmørbrød heller :| Siden du er sulten, så er vel ostesmørbrød mye mer mettende enn suppe.
L4r5 Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Gawd, sulten :|Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal spise suppe eller ostesmørbrød heller :| No soup for you!
Anbefalte innlegg