Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Samtidig får hun jo noe hun ønsker; oppmerksomhet. Kanskje ikke den type oppmerksomhet hun ønsker, men dog oppmerksomhet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det bare meg som bryter ut i latter når jeg leser ting som det her?

b6q0wg.jpg

:!:

Vær så snill å kjøpe en skalpell til henne.
Skrevet

Dagen i dag var døll.

De siste 2 timene gikk med til å vise frem det vi på gruppa hadde laget før jul, og det vi skal lage nå, sammen med læreren.

De andre gruppene brukte maks en halvtime. Hos oss gikk det 2 :p

Holdt på å sovne flere ganger på slutten, og jeg fikk refs for å bare ha bygget lego og ikke lekt med modelleire.

Skrevet
Dere er da faen meg ikke bedre som gjør så mye ut av det, jeg prøvde faktisk og svare et innlegg med ett ansiktsutrykk istedet for ord. Så jeg vet ikke jeg?..

Foresten kanskje vi skal spørre om alle smileys blir fjernet siden enkelte ikke liker det? JA !

Du har fortsatt ikke svart på spørsmålet.

Jeg liker smileys.

:)

Skrevet
Har du blitt mobba på skolen eller hva er det?
Å poste et innlegg med kun én smiley og det er det, gir lite mening. Dessuten tror jeg det strider mot retningslinjene.

Nja, står dette i retningslinjene:

Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt.

Men jeg mener jeg har sett mods si at enkeltstavelser som "hei!" eller en smiley alene i et innlegg er forbudt :hmmm:

Skrevet
Hva en mod sier har ikke noe og si. Det er retningslinjene som skal følges :p

Ja, sant det. Men hva en mod sier bør også respekteres.

Siden det er en diskusjonsarena vi befinner oss på så er det litt feil med " -.- " og "Hei!"

Slapp av, jeg vet det er DNFK, but still...

Skrevet (endret)
Hva en mod sier har ikke noe og si. Det er retningslinjene som skal følges :p

Men det er en fin del av retningslinjene som sier det at vi kan sette regler selv utenfor retningslinjene, om vi føler det passende ;)

-----------------

^STREK1^

Sånn, hva skjer i den vide verden?

Endret av WheelMan
Skrevet
Sånn, hva skjer i den vide verden?
Dama har sovna på sofaen. Jeg lurer på om jeg skal vekke henne sånn at hun ikke risikerer å ikke få sove til natta. But again... hu var ganske trøtt. Hun trenger sikkert å ligge litt.
Skrevet
Gawd, sulten :|

Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal spise suppe eller ostesmørbrød heller :|

Siden du er sulten, så er vel ostesmørbrød mye mer mettende enn suppe.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...