Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Satans mix kiosk på stovner, står at de har oppe til 24. Jeg kommer valsende ned dit skikkelig sjokalde sugen så har de stengt. En halv times gå tur med bare motbakker på hjemveien å ingen sjokolade.

:angry: :angry: :angry:

Ta det som et tegn på at det er på tide å bli sunn. :D

Skrevet

Neste fredag blir en lang dag. Først er det jobb om morgenen (planleggingsdag i barnehagen og på skolen min, så da tar jeg jobben om morgenen i stedet), så er det fem timer tatovering, fire timer buss, og så Stavanger.

Skrevet
yes, master
Det er sikkert lov å tjuvstarte litt. Er ikke så lenge igjen uansett.

Så det er ingen sympati å hente?

:cry:

Joda. Føler med deg. Ingenting er verre enn å innse at man har gjort noe sunt når usunnhet var målet.
Skrevet
Så det er ingen sympati å hente?

:cry:

Joda. Føler med deg. Ingenting er verre enn å innse at man har gjort noe sunt når usunnhet var målet.

Kan være en god følelse og.

Tok meg en Heineken og en røyk isdedenfor sjokolade. Vil ikke at folk skal tro jeg er sunn :)

Skrevet

Tar snart sengen selv selvom jeg ikke er trøtt. Har møte i morgen og håper på litt jobbfortgang så jeg må tidelig opp.

Natta... :sleep:

Tok meg en Heineken og en røyk isdedenfor sjokolade. Vil ikke at folk skal tro jeg er sunn :)

En fin avsluttning på kvelden altså. Blir kansje en kopp te nå så vurderer jeg øl i morgen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...