Natrich Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Glimti: Det går helt fint for meg med det jeg har, men bøkene er noe herk, sitter igjen en ryggskade-sak etter fotballen en gang... Du sa jo at det ble for mange fag og at du ville bytte med CypheroN. Bestem deg. Faen da Glimti! Med engang det er noe med skole så kobler du alt så det passer med dine synspunkter, jeg personlig er veldig glad i skolen og med tanke på hva Cyph sa så kunne jeg gjerne tenkt meg å ta en keabab hamburger eller no sammen med kamerater og slappet helt ut. Å skippe en time på slutten av dagen hadde ikke gjort meg så mye. Det jeg også ytret var at onsdager er herk mest pga lasten på ryggen ikke innholdet i dagen.
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Tar du deg aldri tid til å nyte drikken?Hver eneste gang. Samme som meg altså, men jeg har ikke med uønsket fremedlegeme: Drikker du veldig fort eller? Glimti: Det går helt fint for meg med det jeg har, men bøkene er noe herk, sitter igjen en ryggskade-sak etter fotballen en gang... Du sa jo at det ble for mange fag og at du ville bytte med CypheroN. Bestem deg. Faen da Glimti! Med engang det er noe med skole så kobler du alt så det passer med dine synspunkter, jeg personlig er veldig glad i skolen og med tanke på hva Cyph sa så kunne jeg gjerne tenkt meg å ta en keabab hamburger eller no sammen med kamerater og slappet helt ut. Å skippe en time på slutten av dagen hadde ikke gjort meg så mye. Det jeg også ytret var at onsdager er herk mest pga lasten på ryggen ikke innholdet i dagen. Da må du jo innrømme at du hadde klart deg med et fag mindre hvis du vil unngå en time på slutten. Hvorfor lar du ikke bøkene ligge på skolen foresten så slipper du å dra på dem fram og tilbake.
Natrich Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Da må du jo innrømme at du hadde klart deg med et fag mindre hvis du vil unngå en time på slutten. Hvorfor lar du ikke bøkene ligge på skolen foresten så slipper du å dra på dem fram og tilbake. Skap er en mangelvare på skolen Jeg hadde sikkert klart meg med et fag mindre, men jeg har satt opp til de timene jeg har og planlegger å gjennomføre de.
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Og det å la bøkene ligge igjen på pulten er umulig? Husker det var mange som gjorde det på barneskolen. Etter hvert fikk vi også noen pappesker å ha bøkene i.
Natrich Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Og det å la bøkene ligge igjen på pulten er umulig? Husker det var mange som gjorde det på barneskolen. Etter hvert fikk vi også noen pappesker å ha bøkene i. Stor forskjell på barneskolen og VGS
Petter Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har nå spist: det var en av de beste tingene jeg har spist noen gang, men det er LENGE til nestegang.
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Og det å la bøkene ligge igjen på pulten er umulig? Husker det var mange som gjorde det på barneskolen. Etter hvert fikk vi også noen pappesker å ha bøkene i. Stor forskjell på barneskolen og VGS Ja, å la bøkene ligge igjen etter hvert som du blir eldre er umulig... Jeg har nå spist: det var en av de beste tingene jeg har spist noen gang, men det er LENGE til nestegang. Så spennende ut, men personelig er jeg ikke veldig fan av bacon.
TheKims Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Isbitene smelter og vanner ut smaken. Nei, de holder drikken kald. Har aldri opplevd det du sier her. Sinnsykt bra å blande Dr Pepper, battery og vodka (Kim spesial).Takk for tipset. Ca hvor mye av hver tar du? Jeg bruker ca 2 deler Dr pepper, 2 deler vodka og 1 del battery. God kosedrikk på kveldene.
Petter Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Så spennende ut, men personelig er jeg ikke veldig fan av bacon. Var helt nydelig
JanFr Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Så spennende ut, men personelig er jeg ikke veldig fan av bacon. Var helt nydelig Ser nesten litt kvalmende ut da...
Natrich Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Glimti, det er mer det at på VGS så er man ikke alene om å bruke et klasserom, vi har ikke vårt klasserom hver eneste time, derfor er det et problem!
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg bruker ca 2 deler Dr pepper, 2 deler vodka og 1 del battery.God kosedrikk på kveldene. Alt du trenger er jegermeister blandet med battery.
Eplefe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Med tanke på at du ikke eier bøkene dine på VGS men er erstatningspliktig om du mister dem frister det kanskje ikke så veldig å legge dem fra seg på skolen, Glimti. I tillegg så har vi folk som rydder klasserommene daglig på vår skole, og alle bøker som blir funnet blir tatt med ned på kontoret og ikke levert tilbake på biblioteket før det er gått en uke, som "straff".
Aleks Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har nå spist: det var en av de beste tingene jeg har spist noen gang, men det er LENGE til nestegang. Så digg ut Overraske meg og Kristian med det når vi kommer?
Natrich Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Med tanke på at du ikke eier bøkene dine på VGS men er erstatningspliktig om du mister dem frister det kanskje ikke så veldig å legge dem fra seg på skolen, Glimti. I tillegg så har vi folk som rydder klasserommene daglig på vår skole, og alle bøker som blir funnet blir tatt med ned på kontoret og ikke levert tilbake på biblioteket før det er gått en uke, som "straff". Noe slikt hos oss også(biblioteket), og VGS bøker er ikke akkurat så billig heller Endret 27. januar 2010 av Natrich
TheKims Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Jeg bruker ca 2 deler Dr pepper, 2 deler vodka og 1 del battery.God kosedrikk på kveldene. Alt du trenger er jegermeister blandet med battery. Ja det er å sinnsykt godt. Var skikkelig skeptisk første gangen jeg skulle prøve det. Jægermeister er litt dyrt tycker jàg. Min miks blir noe alla det samme. Endret 27. januar 2010 av Big tony
SVD Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg ble kurert fra Jægermeister da jeg drakk en 0.5flaske en kveld + litt ren vodka, bare jeg tenker på lukten, brrr
TheKims Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Å jæger som er så godt. Synes den er fin dagen derpå til reparatør, 3 shot så er fyllesyken hasta la vista
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jegerbattery er det eneste jeg fortsatt drikker som inneholder noe sterkere enn øl. Har bestemt meg for lengst for å slutte med sprit da det er det som har vært skyld i alt av hodeplager, oppkast og tør hals. Så lenge man holder seg til øl er det null problemer. Hva er prisen på vodka i forhold til jeger da? Drikker ikke vodka så vet ikke noe om prisene på det.
Bytex Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Rart at flere oslo-pubber ikke har hørt om Jæger/Battery drink. Det ble mye bestilt der jeg kom fra, også dro jeg på en random uteplass i Oslo, der visste de ikke hva jeg mente, så jeg måtte forklare "langglass, 50% jæger 50% battery og sugerør oppi".
Anbefalte innlegg