Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sjur: HVA FAEN? @ bildene

Jeg har flere. Mange, mange flere.

Men tenkte bare å gi dere en prøvesmak på alt jeg koser meg med på SomethingAwful ^^

\

Var bare en smule disturbing. Så igjennom alle bildene av hu syke dama uten armer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal lage dette her en dag! :D

http://southernfood.about.com/od/muffinrec.../r/bl00921e.htm

Med norske sånn-ca-mål:

5 dl mel

1 ss bakepulver... See more

1/2 ss salt

1 ss sukker

3-4 baconskiver (jeg brukte 6 og det var egentlig lite)

baconfettet etter stekingen

2.5 dl melk

2 egg

Hiv sammen det tørre, hiv i det bløte og rør inn sprøstekt bacon til slutt.

200°C i 20 min

*nomnomnom*

Baconmuffins :love:

Skrevet
Jeg også. I fylla vel og merke, samt da jeg var ung og dum, men jeg har aldri likt snut eller autoriteter generelt og prøver å ha så lite kontakt med dem som mulig.

Samme her bortsett fra at jeg har snakket edru med dem tre ganger og den ene gangen gikk jeg på stasjonen og klagde etterpå.

Skrevet
I tråd med årets tema ("Submerged") vil alle få utdelt hver sin lille

boble de kan bo i under partyet."

Eller ikke.

Det er quote fra crewmail, så det er helt sant.

Skrevet
Hvorfor må det være så vanskelig å bestemme seg for om man skal ut å gå eller ikke?

Du er kanskje redd for konsekvensene av å gå ut? Økonomisk tap, fysisk ubehag dagen derpå. ;)

Skrevet
Jeg også. I fylla vel og merke, samt da jeg var ung og dum, men jeg har aldri likt snut eller autoriteter generelt og prøver å ha så lite kontakt med dem som mulig.

Samme her bortsett fra at jeg har snakket edru med dem tre ganger og den ene gangen gikk jeg på stasjonen og klagde etterpå.

Dere er er gææærne

Skrevet

Søster er snill å følger mitt ønske om middag i dag. Røkt torsk, rogn, bacon og potet.

Kan ikke huske sist jeg spiste kokt fisk, blir nå yummi ihvertfall.

Skrevet
Jeg har trekant med det headsetet og god musikk hver dag, gir utrolig god øregasme.
Er slags headsett du har?

Mat mat mat..før var det tøsing og nå er det mat :wee:

Skrevet
DUNKDUNKDUNKDUNKDUNK. Ahh. I <3 Bass.

Liker dette:

Har headsettet på full gass å hardstyle :love:

Hehe nice, pass på å ikke spreng headsettet i fillebitter da :p

Skrevet
Jeg har sagt mye forskjellig til dem. :D

Tøffen.

Det å være tøff mot snuten er litt festlig. Jeg har en bekjent som er en typisk "fuck snuten"-type. Slenger alltid ett eller annet latterlig dritt om man kommer inn på temaet. En gang var vi på konsert, og han hilste på en kar jeg kjenner. "Fuck snuten"-typen spurte meg hvem han var, for han var så hyggelig. Han var snut, og når jeg sa det til han ble han bare rar. Har aldri vært like tøff etterpå. Festlig!

Skrevet

Vell når du går i en såpass ustabil klasse som jeg gjør så setter du stor pris på og slippe bass og dunk dunk musikk. Kommer hjem og er mer sliten en noen gang hver dag og holder på og sovne i min egen slitenhet anytime. I klassen veit jeg pokker meg aldri når jeg blir overfalt av en gruppe gale mennesker eller det som værre er....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...