Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som mister matlysten av å se på det der? Dere må ha en utrolig sart sjel.

Som sagt, jeg spiste mens jeg så det. Regel nr. 1 fra nå av: Hold deg unna DNFK når du spiser!

Kna godt linke litt gore her nestegang du spiser. Da blir det fart på sakene vet du.

Skrevet
Noen som mister matlysten av å se på det der? Dere må ha en utrolig sart sjel.

Som sagt, jeg spiste mens jeg så det. Regel nr. 1 fra nå av: Hold deg unna DNFK når du spiser!

Kna godt linke litt gore her nestegang du spiser. Da blir det fart på sakene vet du.

Hæ? :p

Skrevet

Latias: Han du ikke skjønner hva skriver sier at han kan legge til noe litt mer gore/ekkelt nesten gang du spiser, da blir det fart på sakene.... Gaad

Skrevet
Latias: Han du ikke skjønner hva skriver sier at han kan legge til noe litt mer gore/ekkelt nesten gang du spiser, da blir det fart på sakene.... Gaad

Trodde han skrev "kna (deigen) godt neste gang du spiser". :p

Skrevet

Det funker egentlig aldri. Har blitt dratt med dit noen ganger. Maten smaker ingenting/ketchup og fries er ekle og fettete.

Også blir jeg alltid kjip i magen en time etterpå.

Skrevet

Se sammenhengen, ikke stopp opp med engang du møter på et hinder, du kommer pokker ikke langt i livet hvis du stopper opp på alt... :)

Skrevet

Se sammenhengen, ikke stopp opp med engang du møter på et hinder, du kommer pokker ikke langt i livet hvis du stopper opp på alt... :)

Takk for tipset. Skal huske det for resten av livet. :)

Skrevet
Den fisken er jo trist fordi han vet han nesten er utryddet. Da hadde du også vært trist.

Nå ble jeg litt trist på fiskens vegne :cry:

Ikke noe rart egentlig at de er utryddnings truet, Hvem pokkern vil ha seg noe med en med det utseendet.

Skrevet
McDonald`s suger hemningsløst, meeen det har sammenheng med brukernavnet mitt. Jeg heter Hans på ekte og har blitt kalt McHansern en stund. Dunno why.

Allikevel har du en McDonalds logo som avatar... spesielt

Skrevet
God kveld

Jeg skal øve til muntlig presentasjon, så dere kommer til å se mye til meg i kveld.

Be om ban til imorgen, kom deg vekk! Det er for ditt eget beste!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...