Deadringer Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Såså folkens..ingen vits i å sitte å terge hverandre..ikke i disse tider..Hva er så spesielt med disse tidene? Godt spørsmål.
Bonna86 Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Sånn, da har jeg kommet meg igjen etter noen netter i London. Utrolig hvor sliten man blir av å traske opp og ned Oxford st. i timesvis.
Eplefe Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Utrolig at det faktisk er 30 år mellom de to bildene. Og ja, jeg blir fuktig av det nederste bildet.Klam i hakket?Da var det vel "bare" Anfall og Nie som jeg har prata med her før, da =P Sowwie!Jeg har vært vekke herfra i et år, så det går fint.
b-real Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Såså folkens..ingen vits i å sitte å terge hverandre..ikke i disse tider..Hva er så spesielt med disse tidene? At folk er PMS generelt for tiden og jeg er konfliktsky.
L4r5 Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 At folk er PMS generelt for tiden og jeg er konfliktsky.Ah... Konfliktskyheten kan jeg kjenne meg igjen i. Jeg har funnet en metode som fungerer veldig ofte. Bare overse kranglingen og svare positivt de stedene det lar seg gjøre.
Mord-Sith Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Eplefe: Ikke rart jeg ikke har sett deg her, da. ^^ Men nå er det sovetid, god natt DNFK.
b-real Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 At folk er PMS generelt for tiden og jeg er konfliktsky.Ah... Konfliktskyheten kan jeg kjenne meg igjen i. Jeg har funnet en metode som fungerer veldig ofte. Bare overse kranglingen og svare positivt de stedene det lar seg gjøre. Tjaa...lettere sagt en gjort det men prøver så godt en kan. Er glad jeg fant fram KoRn..det passet perfekt faktisk og DET er faen meg lenge siden.
L4r5 Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Ah, det føles godt å være her Hvorfor har du vært borte så lenge da?
Datasmurf Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Ah, det føles godt å være her Nå har jeg deg og Becca her, da mangler bare å få Arinodin, Luchy og Skrollan tilbake også. Arinodin er jo innom nå og da, men langt fra nok!
b-real Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Jeg blir sur når folk krangler, jeg.Jeg ender opp med å prøve å ta den nøytrale kjedelige siden jeg.. Ah, det føles godt å være her Hvor i allverden har du blit av?
Sirslask Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Konserter, spilling, latskap, har ikke noen god grunn. Dessverre
b-real Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Kibs ja...hvor i allverden forsvant hun? Jeg savner BBC/borre jeg =( Konserter, spilling, latskap, har ikke noen god grunn. Dessverre Din jæææævla snik =(
Sirslask Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Det som faktisk var litt gøy var da jeg gikk hjem fra togstasjonen på lørdags natt ble jeg gjenkjent av en viss Olav_F
Datasmurf Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Hvem hadde du ikke hoppet på? Tja. Egentlig ganske mange som ikke spiller bass i fete band. Edit: Man vet at bassister er snille gutter. Derfor går jeg for slaskepus <3 Men ja, jeg glemte Kibs. Og Pepsico. Og jeg savner Bandidos-Pelle, han er jo aktiv på forumet igjen, men blir ikke helt det samme uten avataren
b-real Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Det som faktisk var litt gøy var da jeg gikk hjem fra togstasjonen på lørdags natt ble jeg gjenkjent av en viss Olav_F Du er forsatt i Rjukan?
Sirslask Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Din jæææævla snik =( Sowwy, men nå tenkte jeg å komme tilbake på heltid
Anbefalte innlegg